Lykkeliten86 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 noen med erfaring fra dette sete ? noen som vet om det er blit testet ? eventuelt nettsider med testene på ?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Dytter for deg. Lurer på og kjøpe det setet nemlig.
Sylteflesk Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Vi har setet og er godt fornøyd med det. Vet ikke om det har blitt testet ennå, er jo ganske nytt. Men Britax gjør det generelt svært bra i tester og er et veldig seriøst merke. Vi hadde Britax babysete og likte det godt, så da ble det Britax nå også.
2 tette - med flette Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Britax scorer alltid veldig høyt på tester da.. Vet ikke med multi tech, men two way elite får utrolig bra kritikk. Jeg kommer til å kjøpe britax som sete nr 2 også.
Bægge dætern Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 hvordan er liggestillingen på dette setet? lurer på å kjøpe det til minsten som sete nr 2............ håper dere som har det kan si noe om det : )
CB-BabyBoy Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Vi har dette setet og er veldig fornøyd! Tror det var best i test hos forbrukerrådet; bare søk på Britax på www.forbrukerportalen.no Det er ikke nevneverdig liggestilling på det, men det skal det heller ikke være. Det er kun når barnet er nyfødt at det trenger å ligge mer, men når man kommer over på sete nr 2 så skal de sitte. Du kan justere det, det er en hvileposisjon. Lillegutt sitter veldig godt i det, hodet ligger fint når han sovner og trives bra. Han kom litt høyere enn når han satt i cabriofixen, så han får se mer ut. Kan stå begge veier, det var derfor vi valgte det. Ikke isofix, men det får heller gå. Det er jo ikke et sete du tar mye ut og inn i motsetning til babysetet. står mer info på ww.britax.se
Slæsh84 Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Vi har dette,snuppa har brukt det i ca 1mnd å er veldig fornøyd. Det som er bra iforh. til andre bil seter mener jeg da er at dette sete går opp til 25kg,mens mange av de andre kun går opp til 18kg,da må en jo ha et nytt sete mye tidligere,å det syns jeg er helt tull når en faktisk kan velge et så går helt opp til 25kg,min mening da.¨ I begynnelsen hang snuppa litt med hodet når hun sovnet,men vi justerte stolen litt å da kom det seg å hun sitter fin nå når hun sovner.. Vil anbefale dette:) Det har blitt testet,hang stor plakat når vi kjøpte det å barnas hus på forus/stavanger om at det kom til topps i test. Lik linje som et annet,huske ikke hva det heter nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå