GĂ„ til innhold

Hva syns du om navnet Amalie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amalie amalie amalie.. hm..

sambo har sÄÄ lyst pÄ det navnet.. prÞver Ä venne meg til det.. hehe... har en mathias fra fÞr:) sÄ passer jo sammen sÄnn sett.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er et veldig sÞtt navn:) Men for min del sÄ skal jenta mi fÄ et kortere navn.

Skrevet

Det er et kjempefint navn. Min bestemor heter Amalie til mellomnavn, og vi vurderte Ä bruke det navnet om vi fÄr en jente. Men sÄ har jeg en sÞster som sier at det er "hennes navn"... hehe...

SĂ„ da blir det oppkalling av min mor i steden for... Er det mange som velger "tilfeldige" navn eller bruker dere oppkalling??

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn. Har en niese som heter det.

Selv er jeg og min mann enig om Ä kalle opp uansett om det blir gutt eller jente. HÄper Ä fÄ vite det pÄ ul om en uke...

Skrevet

Jeg synes Amalie er utrolig fint. Og vi har tenkt pÄ det navnet lenge, dersom det blir en jente. Det var faktisk kjÊresten som ville ha det her ogsÄ. Men vi fÄr se hva det blir til, hÞrer mange som liker det, og vil ikke ha et navn alle andre har..selv om man selvfÞlgelig ikke skal bry seg sÄ mye om det.

Ang. spm om oppkalling er det definitivt aktuelt! Det er spennende Ä se pÄ slektstreet og se om det er noen vi liker. Vi har et par aktuelle oppkallings-navn.

Skrevet

takk for svar;)

Ang spm om oppkalling.. sÄ syns jeg oppkalling er artig hvis det er fine navn.. men Ä kalle opp bare for Ä kalle opp syns jeg blir litt for dumt..

Her har vi bare navn som margit, aslaug, o.l pÄ bestemÞdrene.. Er vel noen Elisabeth, hannah og elida oppover.. men det er uaktuelt det ogsÄ..

Skrevet

:-) Amalie er et utroligt fint navn:-)

Min yngste datter heter Amalie :-)

Skrevet

Jeg syns det er veldig fint. Men det er ogsÄ veldig populÊrt for tiden da.

Skrevet

Vi har gjort en vri pÄ det. jenta vÄr heter Amelie. Krever at man retter pÄ folk:) men vi er veldig glad i det:)

Gleder oss til vi finner ut hva som er i magen sÄ vi kan finne navn.

Skrevet

Synes Amalie er et kjempefint navn:)

Skrevet

Amalie er eit fint namn!! - men synest ogsÄ at det er mange som heiter det no. GÄ inn pÄ statistisksentralbyrÄ sine sider, der er namnestatestikkar om du har lyst Ä vite populariteten til namnet. Trur ogsÄ at det er ulike popularitet pÄ kvar ein bur i landet. SÄ om det er mange som heiter det pÄ vestlandet- kan det vere fÄ pÄ sÞrlandet!

Vi har kalt opp igjen begge vÄre barn- og vil gjerne gjere det igjen. Det gir begrensingar! Personleg likar eg "vanlege" namn som ingen heiter lenger... Har til dÞmes ei jente som heiter Hilde. Alle kjenner ei Hilde- men fÄ har fÄtt namnet etter 1980. Synest det er kjempefint. Har klart jentenamn, men klarar ikkje bli einige om kva babyen skal heite om det vert ein gut!!!!

Skrevet

BÄde Amalie og Amelia er flotte navn syns jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...