Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei. Er det noen her inne som har astma. Hvordan reagere kroppen din på at du er gravid?? Jeg har vært mye mer plaget enn tidligere. Mye tett og tar mer medisin enn før. Det har begynt å gått seg til litt etter hvert, men de første 2-3 mnd var jeg mye plaget.... Er spent på hvordan det blir når jeg blir enda større. Har ikke gått opp så mye enda, men det kommer vel;)
HECL Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 jeg er i uke 20, og merker astmaen bedre nå enn før jeg ble gravid, noe som nok er naturlig. Må derfor ta ting veldig med ro, blir anpusten bare jeg går noen meter i kjapt tempo...
artmama Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Har du prøvd Oralmat Rugdråper? http://www.bioshop2.com/butikken/index.php?act=viewProd&productId=3 De har hjulpet meg mot allergi, og skal også hjelpe mot astma. Jeg sjekket med bioshop om man kan bruke rugdråper under graviditet, og fikk dette svaret: "Det er uproblematisk å bruke Oralmat under graviditet. Det er faktisk en fordel å alltid styrke immunforsvaret, spesielt under graviditet. Mvh, Lars Klette" Lars Klette er etter hva jeg kunne finne ut styremedlem i Fritt helsevalg og forsker/importør av produktet.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Kanskje dette er noe som er verdt å prøve. Er denne i salg hos vanlig helsekostbutikker, eller må den bestilles på bioshop.no??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå