Gå til innhold

se her, mammaer i Lillehammer og omegn

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 28 som ønsker å bli kjent med andre småbarnsmødre - hadde vært koselig å ha noen kafe-trilletur-tekoppvedkjøkkenbordet-venninner....

Jeg har akkurat blitt mamma til ei nydelig lita prinsesse, og har ei flott jente på snart fem. Jeg jobber som støttepedagog i barnehage og bor i nordre Ringsaker. Er glad i å være ute i naturen til fots eller på ski eller sykkel - hadde vært koselig å ha turfølge :-) En tur i gågata eller på strandtorget er heller ikke å forakte....

Ta kontakt hvis du er selskapssyk - det er jeg!!

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er heller ikke så dreven der. Men det går jo an å bare avtale tid og sted, kanskje. For det er ikke sikkert det er så lurt å legge ut mailadresser og telefonnumre og sånt her, iallefall?

Jeg har god tid neste uke - kanskje det går an å ta en trilletur eller en tur på kafe eller noe en dag da? Jeg kjører eldstejenta i barnehagen sånn at hun er der senest kl.10, og da er det lett å svippe seg en tur til Lillehammer når som helst etter det, egentlig.

Annonse

Så arti at noen tar initiativ til et sånt treff:) Kred til deg!

Jeg er også 28 år og har en godgutt på 8 uker. Siden jeg ikke kjenner så mange her i Lillehammer som er i samme situasjon kan dagene fort bli ensformige nå som mannen min er ferdige med ferien og hverdagen setter inn for fullt. Derfor hadde det vært moro å kunne treffe noen likesinnede iblant!

Så bra!! Da håper jeg du slenger deg med den 22. også :-)

Babyene våre er nesten like gamle, også, da. Jenta mi ble født 21/7 og er sju uker gammel. Vi gikk akkurat glipp av hverandre på sykehuset, vi, da, sikkert :-)

• 2 uker senere...

Er visst ute i siste liten jeg, men ser det er treff i dag! Bor egentlig på Gjøvik, men syes det er så liten aktivitet her, så da tar jeg meg kanskje en tur på treffet deres i dag. Er 26 år og har 2 små gutter på 1,5 år og minstemann på snart 6 mnd.

Og Monis; kjenner jeg deg tro..??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...