Gå til innhold

Noen bedre enn quinny speedi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en quinny speedi med hardbag. Den er til asfalttrilling og feriebruk (har en simo også). Så lurer jeg på om det finnes noen vogner som er lignende speedi i bruk, men bedre? Har litt lyst på ny vogn til ny baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vill jeg sagt. Speedi er den dårligste vogna jeg har hatt.

EW, OTH, TFK osv osv - disse er vel de beste..

Skrevet

Enig med hun over. Synes du de vognene er for dyre er gt safari og babyjogger city elite eller city classic gode alternativer.

Har selv en oth, og er utrolig fornøyd med den.

Skrevet

Hva gjør speedi dårligere enn de andre?

Skrevet

Speedi har ikke full sittestilling så barnet blir sittende uten ryggstøtte om det vil sitte opp og se snakker selvsagt om sportsvogna da...

Den er også veldig kort i ryggen så barnet blir fort for stort.

Framhjulet er vinglete og blir fort slarkete.

Vogna er brei og kort - upraktisk.

Skrevet

Ok, da kan jeg egentlig beholde den, for akkurat det er ikke noe problem her til min 2 åring. Vi bruker ikke vogn når barna er så store. Var mest i babybruk jeg fryktet at den var rævva i forhold til de andre ;-)

Skrevet

Bagen er jo litt liten, men det e rjo mange andre bager også så den er vel grei skulle jeg tro.

Jeg synest jo selve understellet er vinglete og ugreit å trille, men det er jo kanskje smak og behag.

Jeg synest sportsvogna var for liten til mi jente da hun var to år gammel.

Skrevet

Den er liltt snau ja. Men jeg finner ikke noen lignende vogner som har fotbrett, slik at føttene kan ligge rett ut....eller har jeg ikke kikket lenge nok. Og kan noen av de andre vognene som er lignende brukes sammen med maxicosi fra 2003?

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å signere det første svarinnlegget..-alle andre vogner er bedre enn speedi... Ekstremt dårlig erfaing med den vogna. Den velter for ingenting, den er for kort, den er for smal og den er ikke mye komfortabel å trille heller.. Så kan anbefale deg en hvilken som helst annen vogn.. :)

Skrevet

Jeg syns den vogna er kjempegod å trille. Spørs jo hva du bruker den til.

Vi skal ha quinny speedi, og er kjempefornøyd med valget. Svigerbror har også den vogna, og har brukt den til alle tre barna. De syns den vogna er mye bedre en simo sin (de brukte den også).

Du må dra og prøve vogna selv, for vi er alle forskjellige. Ikek alle sko er like gode til alle heller. Så prøv selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...