Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 og er 170 cm høy. Akkurat nå har vi begynt å prøve på baby. Jeg prøver å følge et sundt og variert kosthold, men har litt problemer med å rekke å trene (sikkert snakk om prioriteringer). Foreløpig ligger jeg på en vektnedgang på 0,5 og 1 kg i uken, jeg håper at det fortsetter til jeg har blitt gravid. Egentlig hadde jeg håpet at jeg veide rundt 90 kg den dagen jeg fødte. Det betyr 10 kg ned før graviditet og så ingen kg opp, går dette ann? Er det noen som kan muntre meg opp med sanne historier om de som har klart å kontrollere vekten?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jrg tok av meg 6 kilo under mitt siste svangerskap:) Da spiste jeg sundt og variert og mosjonerte, så ja det går helt fint det:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Må nok skuffe deg å si at det gikk ikke for meg. Veide 100,6 da jeg ble gravid. og i dag 24+2 er jeg 109,8. Kjedelig! Prøver spise sunt, men det er ikke bare bare når man er gravid med kvalme og halsbrann og div. Ikke alltid man klarer å spise og trene som man tenkte...
LBK1 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg var 120 kg (og 170 cm) da jeg ble gravid (for 3 år siden). Jeg var kvalm hele tiden, og treningen begrenset seg til to turer i uken på 1 time hver gang. Jeg var veldig bevisst på at jeg ikke kunne gå noe opp under svangerskapet, fordi det ikke ville være bra verken for meg eller babyen. Derfor var jeg veldig nøye: jeg spiste som før, men kuttet ut godteri (fordi jeg var kvalm var dette veldig lett) og spiste frukt mellom måltidene hvis jeg var sulten. Og sulten var jeg hele tiden!!! Men, viljestyrke må til! Brus og fastfood og andre usunnheter spiste jeg ikke verken før eller under eller etter svangerskapet, det liker jeg ikke. Resultat: jeg veide det samme da jeg fødte som da jeg ble gravid. Og etter fødselen hadde jeg gått ned 12 kilo. Med viljestyrke får du det også til! Ikke fall for fristelsen å spise ekstra for babyen. Den tar det den trenger, og så tar kroppen din fra lagrene dine. Det er faktisk en effektiv slankemåte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå