Gå til innhold

har vært utro, ble gravid...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at mange vil fordømme meg nå, men jeg gjorde en frytelig feil som har fått store konsekvenser...

Har samboer og et barn på 1 år...

Har hatt det ganske vanselig i mange år, men det unnskylder ikke at jeg var utro... oppdaget på fredag at jeg er gravid, og det er ikke samboern min som er faren... har fortalt han alt, og han er selvfølgelig veldig fortvilt, sint, suffet såret og alt... vet ikke om han kan tilgi meg , men d er isåfall bare om jeg tar abort...

Har altid vært imot abort, så vet ikke hva jeg skal gjøre... vet jo at jeg blir alene om jeg velger å bære frem barnet, kansje uansett hva jeg velger...

Noen med råd? er så fortvilt!!

Fortsetter under...

Veeeeldig vanskelig situasjon. Vet ikke helt hvilke råd jeg kan gi deg annet enn at du må gå tilbake til den dagen du var utro. Det er jo en årsak til utroskap, er det ting i ditt nåværende forhold som ikke lenger er tilfredsstillende? Du må nesten veie opp mot hverandre konsekvensene for det ene eller det andre valget. Beholder du barnet, vil du nok bli alene, og familien til barnet du har fra før blir oppløst. Barnet ditt må vokse opp i et splittet hjem og lide for det du engang gjorde. Tar du det vekk, vil du kanskje ha dårlig samvittighet og slite med aborten i ettertid. Du har kanskje ingen garanti for at samboeren din vil bli hos deg likevel. Du bærer en annen manns barn inni deg. Dette kan gjøre enhver mann gal...kanskje han ikke kommer over det...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt det vekk, og gjort mitt beste for å lime sammen familien min igjen. Men det er meg.

Er du mot abort, så er det en annen sak. Men du kan ikke forvente at din mann skal ha forståelse for dette.

Utrolig vanskelig, men jeg hadde nok IKKE klart å beholde barnet. Men så hadde jeg ALDRI vært utro mot samboeren min heller da så...forstår ærlig talt ikke hvorfor han ikke går i fra deg!? Blir jo veldig vanskelig å ta abort for deg, men enda værre kanskje å bære frem barnet, forså å miste samboer (dere har jo barn sammen, så det ødelegger jo for dette barnet også)

Kanskje best å bite i det "sure eplet", bære frem barnet og bli alenemor. You brought this shit on yourself...sorry-men det er sant da!

Hei ! Alle kan gjøre feil. Det jeg tenker om dette er at hvorfor var du utro. Har dere hatt det så vanskelig så lenge at forholdet kanskje uansett hadde gått dukken ?

Jeg tror jeg først hadde prøvd å finne ut om forholdet kan reddes. Hvis du tror at dere kan få det bra sammen igjen tror jeg at jeg hadde tatt abort og satset på familien du har nå. Det beste for barnet dere har nå er å ha en mor og far som er der sammen. Hvis samboeren din uansett går, da vet jeg faktisk ikke helt. Å bli alenemor for 2 kan kanskje bli tøft ? Hva føler du om det ? Hvis du tror du har overskudd og ork til det så hadde jeg beholdt. Koselig for barnet ditt å få søsken også. Men hvis du føler 2 barn blir for mye alene hadde jeg nok tatt abort.

Dette hjalp kanskje ikke så mye.... :-o) Men kjenn på magefølelsen din og tenk deg nøye om.Lykke til!

Annonse

eg ville beholdt,men forståelig om du velger abort:) viss din kjære går i fra deg uansett mister du en mann og et barn (fosteret i magen),det er mye å takkle på en gang:) vanskelig dette,håper det ordner seg:) nå vil eg ikke kalle barnet i magen en feil,men utroskapen er en feil og vi kan alle gjøre feil her i livet:) ikke dømm deg selv så hardt:) ofte er det mangen ting som fører til utroskap,det ligger nok noe bak:) håper det ordner seg for deg:)

Først vil jeg bare takke alle som har tatt seg bryet med å svare...

Har hatt en SA så slipper å ta abort, for hadde bestemt meg for at d var d beste valget for alle parter, selv om det føltes helt forferdelig..

Nå slipper jeg og ha det på samvittigheten, hadde nok aldri noen ganger klart å tilgi meg selv..

Vet jeg har gjort noe forferdelig mot mannen jeg elsker!!

Håper av hele mitt hjerte han kan tilgi meg en dag, du betyr alt for meg!

Har virkelig lært, kan ikke tilgi meg selv!!

Hva er en SA? sikkert utrolig dumt spørsmål,men lille meg vet ikke:$

håper inderlig at du får beholde samboeren din om du virkelig elsker ham! har gjort en slik tabbe selv for lenge siden..selv om det "kun" var snakk om et kyss.. Mistet kjæresten.. Heldigvis fant vi tilbake til hverandre etter en stund, og jeg elsker ham over alt på denne jord! idag er vi gift og venter vårt første barn..

så kanskje d går godt for deg? lykke til uansett!

Jeg hadde aldri tatt livet av barnet, selvom det blit tøft. forholdet deres har uasett fått en kjempeknekk, og kan godt hende du blir alene uansett.

Men i mine øyne er ikke det verdt et menneskeliv å forsøke å holde på mannen. er selv på vei med nr 2, bf vil ikke ha noe med barnet å gjøre, men dette skal jeg klare forde!

tøft men verdt det!

hei alle :)

Hadde som sagt SA /spontan abort), så slipper å ha et liv på samvittigheten, om jeg i det hele tatt hadde klart å gjennomføre abort...

Dette barnet var ikke ment å skulle vokse opp, det ville d ikke selv...

Når det gjelder forholdet mellom mannen min og meg ser det overraskende bra ut allerede... vi elsker hverandre så høyt, og han skal gjøre alt for å prøve komme over det sier han...

Når det kommer til hva som førte til utoskapen er det så mange faktorer som er inni bilde at jeg vil ikke dele d med hele verden...

Men ingenting unnskylder det, d var fryktelig gjort av meg uansett!!!

ønsker alle med og uten barn i magen lykke til vidre :D

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...