Lykkeliten86 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 noen med erfaring ? er den varm og god ? regulerer den varmen ? kan jeg bruke sele i den ? med tanke på sportsvogna blir barnet svett og/eller klamt ? På forhand tusen takk for alle svar
gulda Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Vi har den lange typn. Er kjempefornøyd! Den er veldig varm! Var ganske mildt store deler av vinteren, så ofte bare lå babyen på åpen pose. Men kunne legge ham i lukket pose i bare body når det var kaldt, og babyen var fortsatt veldig varm. Det er hull i til seler, så kan fint brukes i sportsvogn. Følte at babyen ble litt klam hvis jeg brukte posen lukket i alt for varmt vær, så for oss blir det en viterpose. Da er den helt topp )
Lykkeliten86 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 ok ,for i bor på vestlandet og her er det ikke så kalde vintrer, men det blåser en del. tror du den kan blir for varm ?
du og jeg og vi to Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg bor på østlandet, og her var det mange som brukte posen hele våren. Synes selv den er helt super, åpnet den bare opp litt på varme dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå