Gå til innhold

TROR JEG HAR DEN SMARTESTE DILLA NOENGANG :)

vilenna

Anbefalte innlegg

hei sann. jeg går gravid med mitt andre barn nå, å har så dilla på FRUKT! hadde veldig dilla på lakris i de første ukene, men har nå endelig, som i mitt tidligere svangerskap, gått over til fruktdilla. kan det bli bedre? er da mest hekta på mango å druer. i mitt første svanger skap var jeg super hekta på brokkoli å epler, spiste flere kilo epler i uka. var heldigvis den gang, gravid hele sommeren, og høsten, mye gode epler å få da :)

Fortsetter under...

Jeg har også hatt fruktdilla denne gangen. Spiser massevis av frukt, og MÅ til enhver tid har et fullt og fristende fruktfat i stuen. Datteren min nyter godt av det hun også, forsyner seg fritt av fersk frukt.

Merker at jeg har nykkere til å begynne å på dilla på snop nå før fødelen. Skal prøve å la det bli med noen dilla-dager, så blir det frukt igjen. Har bare 4 uker igjen.

Har spist moreller hele sommeren, omtrent hver dag fra dem kom i butikkene, og fyllt på i posen uansett om kiloprisen har vært 39 eller 89, så har gått en del $$$ i moreller i sommer.

Hadde dilla på fruktsalat med vaniljekesam en liten stund, så gikk d over i sjokomelk( d MÅ jeg ha hver dag fremdeles!) bamsemums, duo-yoghurt(spes.lukten) klare supper, iskaffe mocca med masse isbiter, is-te med masse isbiter.. og har hatt et stort behov for pasta og pom fri:p

Annonse

Jeg spiser også endel frukt, men har ikke oppdaget noen spesielle diller enda (12+5). Med nr 1 var det pink lady epler som gjaldt, og med nr 2 var det slush. Jeg var høygravid på sommeren med nr 2, så jeg og datteren min drakk masse hjemmelaget slush, brukte jordbær, isbiter og lettbrus av og til litt ekstra sukker, kunne nok brukt natrendråper, men tenkte ikke så langt.

• 3 uker senere...

Mye frukt ja, lager fruktsalat minst en gang om dagen!

Og gulrøtter... Dessuten er grapefruktjuice noe av det beste å drikke!

Vanligvis eeelsker jeg kaffe, men nå tåler jeg ikke lukten en gang... Brød må ristes, og nesten ingen pålegg smaker godt. Middag er generelt bra, gjerne med mye smak. Jeg som vanligvis avskyr pølser og fast food, kjenner at det kunne jeg nå veldig gjerne ha stappet i meg, men har klart å motstå lysten, heldigvis har jeg lyst på litt sunn mat også :-)

Annonse

Nå er ikke frukt heller bra... Nei, er visst bare å slutte å spis. Og jeg som har dilla på frukt. Nektarin, pærer, epler, banan :-)

Noe galt kan man sikkert finne med all mat. Den som leter den finner..... Du tror ikke det kan være andre ting enn applesiner som gjorde at du fikk diabetes??

Jeg har og superdilla på frukt.Spesielt pasjonsfrukt!! Det er så sinnsykt godt!! Ellers går det mye i pærer, epler og druer. Nam..

Fikk dilla på frukt allerede i uke 5 så jeg tror det er ganske vanlig. Det er jo fresht liksom..: )

Tenker íkke på fruktsukkeret, det har man bare godt av..Er jo ikke noen slanketid likevel dette her...

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei! Jeg hadde dilla på all slags frukt og grønnsaker da jeg gik med første. Favoritten va cheerytomat, hehe, kunne drepe for cherrytomat! Nå, da jeg nettop har funnet ut at jeg har spire i magen igjen, så blir jeg passelig fortvilet når det eneste jeg vil ha er: PINNEKJØTT! Huff, håper dette gir seg!!

(Det er komisk da..hehe..)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...