Belladonna med to gutter Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 ...gutten min på 7 mnd har hatt noen prikker i over en uke. Kun i fjeset, og kun et par tre i gangen. Han har også vært litt sutrete, og hatt litt feber i tillegg (Veldig lite) og rennende nese.. I tillegg til dette kom begge fortenne på samme tid, så jeg tenkte at han ble syk av det, for det ble han sist gang også. I de siste dagene har han ikke spist så godt, variert veldig med matlyst, og han virker mer sutrete. Er det grunn til å tenke på vannkopper? Eller røde hunder?
Axus' girlfriend Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 jeg ville i det miste ha kontaktet legekontoret, evnt hs, for å spørre om de synes det er nødvendig å få time til legen. jeg sjekker heller en gang for mye enn for lite:) og de er jo der for å hjelpe:)
Gjest mphs Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg ville nok ikke dratt til legen for det. Jeg regner med han spiser mindere på grunn av at det gjør vondt i gommene rundt de nye tennene. Om det er vannkopper er det ingen tin legen kan gjøre og røde hunder er de vaksinert mot og du har fulgt vaksinasjonsprogrammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå