Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har voksipose som jeg har tenkt til å bruke nå utover høsten og vinteren(har både sommer og vinterdynen til posen). fikk et lammeskinn og lurer på om det er noe "vits"i å bruke det i vognen også . er ikke posen varm nok?evt hvis jeg bør ha begge deler: skal jeg da ta skinnet rett i sportsvognen og voksiposen oppå, eller bør jeg ta lammeskinnet inni voksiposen?litt kjedelig hvis snuppa blir for varm, men kjedelig å ikke få brukt skinnet også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er forresten et sånt tynt skinn som du også kan ha i bilsetet

Skrevet

Har samme "problemet". Tenker imidlertid at skinnet er god isolasjon uansett. Tror jeg kommer til å legge det nederst i vogna og voksiposen oppå. Tror det blir "krøllete" og klønete å ha skinnet inni posen.

MEN jeg har jo ikke prøvd, så det kan hende jeg skifter mening! hehe

Skrevet

Jeg skal bruke begge deler i vinter. Skinnet i vognen så voksipose. Voksiposen er ikke så varm å ligge på tenker jeg. Derfor vil jeg ha et ekstra lag, vi pakker på med tepper og greier oppå unge også glemmer vi at det kan bli kaldt til ryggen og rumpa med bare et leg å ligge på...

Skrevet

da jenta mi var baby, brukte jeg lammeskinnet i vogna nesten hele året=) da hun var nyfødt( juli ) lå hun på lammeskinnet med dyne over. og da vinteren kom, lammeskinnet underst, og voksiposn oppå.

kommer til å gjøre det samme med sønnen min nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...