Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Å komme inn hit... Endelig tilbake på BIM etter at vi mistet vår lille sønn i januar. Dette kommer nok til å bli et langt og følelsesmessig hardt svangerskap, men da er det jo godt at man ikke er alene! Så hei alle sammen! Og gratulerer med aprilspirene! Klemmer fra meg
@nneliten Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med en liten i magen! Her er det jo bare å dele gleder og bekymringer som kommer... Kan jeg spørre om du vil dele historien om det som skjedde i januar? (Selvfølgelig helt greit om du ikke vil!) Uansett: masse lykke til i dette svangerskapet! Når har du termin?
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Heisann! Har vel egentlig termin den 1. mai, men siden det kommer til å bli et planlagt ks, så ender det jo med april! Derfor valgte jeg aprilklubben! Må jo bare bli et bra sted å være. Når har du termin, da? Selvfølgelig vil jeg dele historien! Du kan lese den her inne på forumet: http://www.barnimagen.com/forum/thread/136525094 Klemmer fra meg
@nneliten Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 For en utrolig sterk og trist historie! Vanskelig å holde tårene tilbake... Forstår godt at dette svangerskapet kan bli ekstra tøft for deg og dine! Håper du får god støtte både av familie, helsevesen og oss her inne :-) Jeg har termin 1. april, men regner ikke med å føde før tiden, i og med at jeg har gått 10 og 11 dager over termin i mine to forrige svangerskap. Har to gutter, født i januar 2007 og april 2005.
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Da må vi jo se om vi er guttemammaer begge to og får hver vår nye gutt i april!!! Dette blir jo kjempespennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå