Gå til innhold

Hva med Reflex sine vinterdresser? Er de OK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, er så i tvil om vinterdressen til poden på snart 1. Har noen prøvd Reflex sine vinterdresser? De virker jo fine, selv om de er enorme i størrelsen. Har kjøpt todelt dress i det merket til storebror, men han er jo ikke så mye nede på bakken som småen.

Ganske mye billigere enn Reima, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har reflex til gulljenta vår. Hadde en sist vinter da ho var rett rundt året, og har kjøpt ny til i høst og vinter. Er veldig fornøyd med Reflex.

Jobber i barnehage, og har god erfaring med det merket derfra også!

Skrevet

vi har pleid å bruke reflex å vært veldig fornøyd , men i fjor skulle vi prøve noe nytt tenkte vi! å da prøvde vi dressen til stormberg! å for å si det rett ut å betale 700 kr å være så lite fornøyd aldri mer! så i år blir det todelt skogstad!eller bergans!

Skrevet

jeg har kjøpt reflex sin vinterdress meg utagbar ullfor til snuppa mi på nesten 1år.. foreløpig har hun bare brukt den uten for men er super fornøyd så langt.. liker reflex sine klær jeg å myye billigere en reima og slikt..

Skrevet

Mener de koster 400 for hele dresser.

Skrevet

tror de ligger på en 500 hvertfall den med ullfor..

Skrevet

jeg er veldig førnøyd, både med vinterdressen til 249(uten tapede sømmer) og vårdressen til 399.. knallgode! men svææære i str ja..

Skrevet

Ungmor & Emily Jeanette:D

jeg lurer sånn på den dressen fordi jeg har ikke sett den i reflex butikken her...

finnes den på nett?

hvilken reflex butikk kjøpte du den?

er det babymodell?

vil ha!!!

Skrevet

Har brukt Reflex sin vinterdress med avtagbart ull-fleece for i flere år til begge barna mine, veldig fornøyd med den ! Den koster kr 699, i hvertfall her jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...