Gå til innhold

Peppes, Sandefjord 26/8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag hoppas visserligen att jag är på BB då... men det är ju tre veckor kvar (allt för länge) :( ..... så jag kommer nog iallafall.

Vem mer kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer jeg!

Håper det er noen nye som vil komme på treffet?!

Vi har det utrolig koselig, med mye prat om babyer og sånn, og det gjør at mennen våres holder ut med oss i denne perioden.

Trude :o)

Skrevet

Tar meg en tur jeg også,

Og til Heidi vi har veldig lyst til å se den lille prinsen din!

Elisabeth

Skrevet

heihei har lyst å komme men vet ikke om jeg tør liker ikke møte opp samme bare fremmede liksom. men hvem vet kanskje jeg kjenner noe der:) får se i morra hva jeg gjør har aldri vært med på sånnemøter før... hmmmm.

hilsen skeptisk og gravid:)

Skrevet

Självklart ska du ta dig en tur! :)

Jag är från Sverige och flyttade hit i April, kände inte någon här från början. Så började jag gå på dessa träffar och jag har lika trevligt varje gång!

Massa prat om bäbisar! Förra veckan var vi 10 st + 5 små gulliga bäbisar!

Vi ses!

Skrevet

Hei melina01,

Vi håper inderlig at du kommer imorgen, da vi trenger å rekrutere flere, siden de fleste har født og har laget egen barselgruppe. Imorgen så kommer nok ikke flere enne 3-4 stk, og en etter en faller fra da de føder. Jeg har selv termin 11 januar, så det blir noen lange mnd, hvis ingen kommer.

Du er hjertlig velkommen, og de fleste her møtte opp alene første gangen, så det er bare å komme. Vi biter ikke! :o)

Trude

Tvillinggravid

Skrevet

Hei jeg og prinsen kommer nokk innom en tur i morra ja.

Heidi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...