willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Skal bestille takkekort etter navnefest. Noen som har en nettside å anbefale for uten om foto knudsen og japan photo? Takk:)
Blå + en i magen Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 www.kortshop.no Der er det mye å velge i, du kan også kontakte de så hjelper de deg å lage kortene etter dine ønsker. Litt dyrt, men jeg var kjempefornøyd!!
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Tusen takk:)
marsbaby:-) Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 nfoto.no kjempebillig ny, norsk nettside:-) Fant de desidert billigste kortene der jeg kunne ha flere bilder der!
lille oscar + bebis Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 hipphipphurra.net Veldig bra service!! Jeg visste ikke hvilket bilde jeg skulle bruke, fordi jeg ville vise både kjolen og ansiktet på babyen.... Jeg sendte henne et TONN av bilder, og hun designet et NYDELIG takkekort!!! Utrolig rask levering, og rett og slett kjempefine kort!!
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 23. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2008 Takk takk:D
Gjest Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Men etter å ha sett på nfoto, så vil jeg heller gå for den :-) Så veldig bra ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå