Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:))

Hvordan går det?? Hva sa Hausken??

Jeg venter mensen neste søndag, og neste mandag er det UL. Om den er fin (og det er den jo!!), er det bare og begynne og knaske Progynova igjen:))

Ha en flott lørdagskveld:)

Stor klem fra nord:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Frøya :o))

Må være tankeoverføring, for jeg gikk inn her for å se hvordan du ligger ann! Blir det Spania eller Finland denne gangen da? Det må gå deres vei nå...kan ikke forstå noe annet!! :))

Jeg snakka med Hausken og var hjertelig velkommen dit, men vi har kommet fram til at vi prøver Medicus noen runder til! De kjenner oss tross alt ganske godt nå, og det er lettere for oss å reise dit...(Og da har vi kanskje Hausken tilgode om vi ikke lykkes også...). Vi har hoppet på en 3-pakke, så nå er det bare å krysse fingrene!!! Har akurat fått mensen no, så regner med uttak/innsett i uke 42... :o))

Skrevet

Hei:O)

Sikkert ikke dumt og prøve Medicus noen runder til:) Er liksom så greit når de kjenner dere og situasjonen deres:) Hausken er jo en flott plan B og ha i bakhodet, men håper dere slipper og komme så langt.

Uttak og innsetting i uke 42, ja. Da står forhåpentligvis jeg inne på gravide slitere og hilser deg hjertelig velkommen:))

Det blir Spania på oss denne første runden. Regner med innsetting i uke 39, evt 38.

Om vi ikke lykkes blir det Finland neste runde. Forhåpentligvis en gang før jul.

Ønske oss begge løkka tel!! Dennan gangen ska det være våres tur!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...