Gå til innhold

De som er ansvarlig for det tekniske på disse sidene bør VIRKELIG skjerpe seg! dette er ALTFOR dårlig! sender mail til webmaster,moderator og skriver her inne. Ingen svar noen sted, og heller blir ikke ting som har vært nede ordnet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner at det er irriterende med tekniske feil, men disse sidene er jo gratis så man kan på en måte ikke kreve og forlange og bli forbannet hvis det ikke fungerer som det skal, mener nå jeg...

Nå er det jo svært mange nettsider som har gratis forum og debattsider da. Ikke mange av dem har så dårlig moderering som her, moderator er nærmest ikke-eksisterende her på babyforum.

Og det spiller egentlig ingen rolle om folk betaler eller ikke, redaktøransvaret har ikke noe med betaling å gjøre. De har et ansvar for innhold på sine sider uansett om folk betaler for å skrive innlegg eller ikke.

Tidligere har dette vært oppe i media (na24) hvor jordmor siri uttalte:

"Hun sier de ikke har noen planer om å endre dagens praksis, selv om også forumene omfattes av redaktøransvaret.

- Jeg er enig i at redaktøransvaret gjelder også på forumene. Innlegg som ikke bør være der fjernes. Jeg er imidlertid ikke noen tilhenger av den forhåndsredigeringen som flere av avisene har lagt seg på. Jeg leste at det fort tar en halvtime før innlegg på Stavanger Aftenblads nettsider blir publisert fordi alt skal forhåndsredigeres. Da blir det i mine øyne litt meningsløst og nettets dynamikk blir borte. Det blir helt dødt, sier von Krogh.

Hun sier det stadig er innlegg som fjernes."

Tror hun definerer stadig litt anderledes enn de fleste her inne:p

Hei!

Kritikken tas definitivt til etterretning. Det er desverre bare meg, jordmor Siri, og en litt fraværende moderator om dagen som styrer BabyMedia. Vi er for tiden en smule underbemannet, men får nå ihvertfall utlyse vikariatet til webmasteren vår som snart skal føde.

Det blir snart bedre i tillegg til at publiseringsplatformen vår også snart blir oppgradert.

Jeg må bare beklage.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...