Gå til innhold

den perfekte vognposen! noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leiter og leiter, vil ikke kjøpe katta i sekken.. har ikke peiling på hva som er bra eller dårlig

erfaringer og anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har voksiposen og er veldig godt fornøyd :) Men har ikke prøvd den i sportsvogn enda da !

Skrevet

Den har jeg, passer faktisk bedre i sportsvogndelen enn i bag´en!

Skrevet

så kjekt da! er den varm? god? liker ongen den eller blir han kald, klam eller noe sånn??? prøvd den når det er veldig kaldt ute og sånn?

Skrevet

Er lun og god, og "ullbamsen" i ryggen gjør at de ikke blir klamme. Har ikke prøvd den i veldig kaldt vær, men i en sur vestlandsk sommerstorm, og da holdt jenta seg god og varm:) Syns den er litt klumpete for de aller minste, men det finnes sikkert bretteteknikker! Har også brukt den åpen, som et liggeunderlag i vogna når det har vært ustabilt i været.

Skrevet

Og en ting til: Syns det er flott at det ikke er tauer og hemper i den, liker ikke sånt hos de små...

Skrevet

så bra da:)

det er jo syntetisk materiale, så derfor er jeg litt usikker på om den er varm nok på vinteren...

tusen takk hvertfall for at du har gitt masse svar!

Skrevet

vil det ikke være litt utrygt for barnet når voksiposen ikke kan festes? eller kan den det?? veldi usikker...men det er iallefall ikke hull for 5punktssele på vår...

Skrevet

jo, vil jo ha en vi kan ta 5punktselen gjennom........

Skrevet

ja skjønner d:) bare lurte på om det var en genial måte noen hadde for å få festa den voksi posen...men d går vel ikke så bra uansett hvis ungen kan vri seg rundt inni den.... synes det er så kjipt å ha en voksipose vi ikke får brukt da vettu...

Skrevet

trodde det var hull i voksi-posen jeg...

hm, ja det er skikkelig dumt å ikke få brukt den!! de som skal være så gò de voksiposene!

Skrevet

Tror det skal litt til at de klarer å vri seg ut av voksiposen, min gjorde aldri det. de er veldig godt pakket inn i den og den er god og varm på veldig kalde dager, i hvertfall ullposen

Skrevet

Jeg anbefaler Voksi!! Absolutt den beste!

Den er i ull, og holder barnet varmt uansett :) Dessuten kan man kjøpe sommerfor til å ha når det ikke er sååå kaldt.

Absolutt anbefalt fra min side hvertfall, selvom den koster litt ;)

Skrevet

Det er ikke et must med ull eller dun, bare tenk på hvor godt fleece varmer!:)

Syns du skal velge den vognposen du liker best, som passer din økonomi og vogn! Og ikke minst "klimaet" der du bor!

Skrevet

Det må vel være Voksi, det! Vi kjøpte den til eldstemann for 5 år siden og bruker den nå til jenta vår når det er kaldt. Veeeldig godt fornøyd med den.

Skrevet

...du kan forresten sprette opp hull til 5-punktssele i voksiposene. Det er lagt opp til at du skal kunne gjøre det fordi det er sydd rundt de stedene du skal sprette opp og dra selen igjennom. Jeg har gjort det på min.

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å anbefale fjellpulken sovepose... En fantastisk pose som kan brukes opp til barnet er ca 5 år!!!!!!!! =) Den er varm, myk og god... Gleder meg rett og slett til å ta den i bruk igjen når det blir kaldt!

Skrevet

hm, det er vanskelig å velge rett!! men takk for masse innspill!

gjerne kom med flere anbefalinger hvis det er noen der ute som har noe de ville ha sagt! hehe

Skrevet

Voksi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...