Gå til innhold

Brio Happy vs Teutonia Prestige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Prestige og svigerinnen min har Happy. Vi går mye sammen.

Det positive med Happy er at du sannsynligvis har dypvogn lengre, hennes barn er 7,5 mnd og ligger ennå i dypvogn. Det er jo koselig.

Den er også kompakt og fin å ha i bil til å være såpass stor 'oppslått'.

Jeg syntes den er i grenseland tung jeg da, men helt ok.

Med Prestigen har du en del valgmuligheter mht til bagger. Fashion, varioplus, duobag og softbag; alt etter som. Det som er litt synd er at disse forskjellige hardbaggene ikke skiller så mye på mål og de er relativt små mht event vinterposer.

Prestigen er vel også lettere og du kan velge utseende mht hjul og utførelse generelt. SOm sportsvogn er den super, med mange finesser, passelig størrelse.

Skjønner du er i tvil, dette var av mine favoritter selv.

Om du vet du skal ha vinterpose i dypbag vil du som sagt kunne bruke happy lengere. Venter du vårbarn er det jo ikke så viktig da du sannsynligvis bruker sportsdelen når høsten kommer likevel.

Lykke til

Jeg står også mellom disse to egentlig, men jeg heller mot Happy. Hadde Mistral sist, og er litt usikker på om jeg vil ha den igjen. Det som gjør at jeg kanskje vil ha den er utseende på den egentlig.

Brio Happy med det nye understellet er lettere enn Prestige, som jeg også egentlig syns er veldig stivt. Da jeg trillet jr i mistralen savnet jeg å ha han høyre da han var nyfødt, det får jeg i Happyn. Handlekurven under på Prestige er ikke veldig stor. Om jeg vil ha Prestige så vil jeg ha duobagen og da har jeg hørt at den er håpløs å bære med kalesjen oppe, stormtrekket til Prstige lyer lite mot vind inn i vognen, der har Brio Happy et veldig fint og lunt trekk. Et minus med Happ er at det ikke er lufthjul, men det er jo ikke noe problem når man kan bruke lufthjulene til Simo;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...