Gå til innhold

Helt vanlige klær...sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen butikker i Norge som har klær for gravide som er store nok fra før? H&M og sånt har ikke... Og ikke de spesialbutikkene jeg har sett i heller. Hva gjør dere? Bare joggebukser hele tida? Kikka på motherhood.com, men frakta er jo kjempedyr, så det blir veldig dyre klær til slutt, da. Argh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg forstår problemet ditt.. jeg bestilte 3 bukser på motherhood, med frakt kom det på 600kr så kom toll i tilegg på 303 så 900 for 3 bukser synes ikke jeg er så ille.. Har forresten en mammabukse i str 2xl fra motherhood, ikke brukt som selges.. hvis du er intrisert så send en privat melding.

Alle toppene mine handler jeg på kappahl stort sett, noe på Lindex.. men også noe på ellos.. Ikke lett for oss frodige og finne klær i vanlige butikker..

Skrevet

Heisann, jeg er helt enig, det er vanskelig å finne kombo gravid + stor.. I dag kjøpte jeg en helt rett bukse på Lindex som er elastisk og strikk i livet, fant den på "stor"avdeling. Der var det også strømpebukser (tynne og tykke) ihvertfall i str 46/48 for gravide. Jeg har nemlig dilla på disse tunikaene/kjolene man finner på Indiska, samt på www.laredoute.com! :) Da blir strømper gode å ha til vinteren. I tillegg har jeg sikret meg noen tights til å ha under slike store vide tunikakjoler. Tror jeg skal være godt skodd. I tillegg kjøpte jeg et slags magebelte på PolarnOPyret, som man har over vanlige bukser man ikke klarer få helt igjen - da kan man kanskje bare bruke en sånn strikk å feste knappehullet til knappen, istedefor å knappe igjen. Gjelder å være fantasifull! :)

ps så akkurat på alexi.no at det er noen magegreier der også, men det ser ut å være støtte å ha under bukse/skjørt/kjole.

Det jeg gleder meg mest til er å vise magen - noe jeg ikke syns er gøy når jeg ikke er gravid! :)))

Skrevet

Jeg har 2 flotte, nye capribukser til salgs fra motherhood i str. 48 + , bare si fra om du er interessert! Jeg bestilte feil størrelse, det er det som er litt skummelt med å bestille i utenlandske nettbutikker synes jeg. Aner jo ikke hvordan man skal gå fram for å evn få returnert de med tanke på toll og frakt osv.

Dersom man er heldig å motta klær som passer fint, noe jeg har gjort på det andre jeg har bestilt, synes jeg slettes ikke det ble noen høy pris på klærne fra motherhood. God kvalitet er det også!

Skrevet

Anbefaler Netmama Danmark. De har klær for store gravide. Jeg bestilte meg bukser (Bengalin) derfra i uke 20 og fikk buksene 1 uke etter. De sendte de 2 buksene som vareprøver så jeg slapp all toll. Betale ca 600 for 2 bukser de har jeg godt med plass i enda og nå har jeg 5 uker igjen. De har annet fint for oss store også. Funmum har egen netside i UK. Buksene finnes forøvrig i 3 lengder så mine passet perfekt.

Lykke til damer!

Skrevet

Glemte og nevne at buksene er litt store i størrelsen. Regner med at det gjelder toppene også. De er rause med stretchen, så du får mye å gå på.

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Ja, jeg liker også tunikaer og tights, men tenkte det blir kaldt i lengden. Men skal nok satse på slikt.

Så på motherhood at frakta går opp jo mer du kjøper for, litt bakvendt, spør du meg. Men kan jo hende det ikke blir så ille hvis man kjøper flere ting. Er tidlig enda i graviditeten, men ingen bukser passer, bare tights og sånn. Grem...

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor, men i Trondheim handlet jeg mammaklær i store str. når jeg var gravid. Jeg kjøpte en super god bukse med stretch til ca. 6-700 kr. Har også kjøpt klær fra Motherhood. Jeg syns det var viktig å føle seg vel når jeg var gravid.

I oslo er det flere butikker som kan bestille større størrelser til deg om du ber om det. Blandt annet den kule mave på gryneløkka.

Skrevet

Det var på Zip jeg handlet i Trondheim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...