#4 i 2008 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Fødselen startet med rier mandag ettermiddag - to uker før termin. Jeg trodde ikke helt på at fødselen hadde startet iom at jeg skulle ha Ks på onsdag - men min eldste datter tok tiden mellom riene og overbeviste oss om at det var på tide å dra til sykehuset. Vel fremme på sykehuset så ble det raskt konkludert med at fødsel var godt i gang og jeg ble nesten umiddelbart trillet inn på operasjonssalen. Det var en meget hyggelig og rolig stemning, og jeg rakk ikke å bli redd i det hele tatt. Gutten var ute kl 23:01 - en helt perfekt liten gutt på 3850 g og 50 cm lang. Jeg har ikke hatt nevneverdige komplikasjoner etter ks og vil nok påstå at dette har vært min beste fødselsopplevelse (selv om det er mye vondt etterpå, men ikke mer enn hva jeg kan håndtere). Nå takker jeg for meg her inne - her kommer det ikke flere barn!
Sane Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer så mye til deg. Så flott at din siste fødsel ble den beste. Håper du får en fin barseltid uten for mye trøbbel etter ks.
peona Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Ååå så heldig du er! Gratulerer så mye, håper alt står vel til med den lille gutten og mammaen hans. Klem fra en av de mange "tantene" her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå