mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Han har hatt gul kornete avføring frem til et par dager siden. Nå har han grønn tynntflytende med litt korn i. Blir litt nervøs ! Noen som veit ?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Det er helt normalt. Puppebarnn sin avførng er anderledes enn voksnes/flaskebarn
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 27. august 2008 #3 Skrevet 27. august 2008 Jeg kommer ikke med noe fasit altså, men min lillegutt har slitt mye med magen... di dagene han stresser me magen er gjerne avføringen grønn... jeg spurte helsesøster om dette, og hun sa også at babyene gjerne kan få grønn avføring hvis dem har slitt litt me magen den dagen.. Men har lest andre grunner også, så at det bare trenger å være dette tror jeg ikke... Men tenkte å si det hvertfall:)
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Tror det er helt normalt. Første jenta mi hadde også dette husker jeg. Ville ikke bekymret meg noe om jeg var deg. Ha en fin dag!
Tante Gustava Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Lillegull har også det av og til. Spurte HS om det, hun sa det var helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Ser nå at bæsjen hans kan være i flere fargenyanser og konsistenser. Har forresten ikke klart å registrere at han f.eks tilsynelatende har strevd med luft eller noe de gangene bæsjen er grønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå