Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg er gravid og i min 17 uke. Jeg jobber som ped leder på en 3-6års avdeling. De siste mnd har jeg jobbet dobbelt pga av en ubrukelig og inkompetent medarbeider. Og så har jeg en medarbeider som er fantastisk. Mitt problem er at jeg må jobbe for 2 og dobbel sjekke sikkerhet og alt som er med han som ikke fungerer. Føler meg sliten hver eneste dag.Tar til tårene lett hjemme og er skikkelig frustrert over jobb situasjonen der jeg har hovedansvaret. Får ingen tilrettelegging eller sympati fra styrer. Hun har bestemt seg for at vedkommende skal få fortsette i sin stilling, dette til tross for flere samtaler, møter angående problematikken vi på avdeling møter hver dag med dette mennesket. Jeg har mange spes.ped barn og føler på ingen måte at de blir ivaretatt på den måten de har krav på siden en voksen er et lite "barn" selv som vi må passe på. Var til jordmor i går for første gang, og brøt helt sammen i tårer. Satt der i 1,5 time. Hun ville at jeg skulle sykmelde meg fram til morspermisjonen. Jeg føler at min reaksjon kan være pga av hormoner og div. Jeg er stresset, jeg er ulykkelig og jeg som hadde klart å slutte å røyke, har begynt å røyke igjen. Det er det eneste som får meg til å stresse ned. Jeg har jo ikke permisjon før 19 januar. det er jo leeeenge til. Er fullstendig rådløs..... surra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138520711-usikker/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå