Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Del Skrevet 23. august 2008 min kjæreste sliter litt med nerver,han har hele tiden vært sånn at han blir fort negativ,skal ikke mye til før verden hans raser sammen.. før jeg ble gravid har jeg på en måte klart å sett litt gjennom fingrene med dette. da jeg fortalte at jeg var gravid ble han først i litt sjokk men etterhvert ble han glad og var verdens beste!så en dag klikket det helt for han over en regning han hadde fått som ikke stemte.han ringte til selskapet og snakket som han skulle vært tre år gammel,så usakelig var han.. senere på kvelden fikk han helt hetta og klarte ikke se noe positivt i noe..passa jo ikke med en unge nå.. og veldig ofte etter det sa han sånt som "jeg har ikke noe positivt i livet mitt jeg, har ingen grunn til å stå opp om morgenen.så klarte han å kalle ungen i magen for den lille dritten som gjorde meg sur og grinete,og lurte på om han måtte dra og kjøpe seg hore for å få seg litt! da rant begeret over for meg.. jeg bestemte at nå skulle vi ha pause så jeg fikk tenkt over ting..da klikket det helt,og han ringte og ringte og ble mer og mer usakelig..tror jeg ble kalt alt mulig stygt og fikk beskjed om å ta abort og hele pakka,noe som er totalt uaktuelt!!! snakket ikke med han på en stund,og da han ringte senere beklaget han seg så mye,han hadde blitt redd,derfor hadde han sagt det han gjorde,men han mente det jo ikke.. og jeg vet fra før at han kan finne på å si ting han ikke mener når han blir sur..og han vil ha denne ungen og har nå begynt å glede seg sier han. men da tenker jeg,hva skjer i fremtiden når han blir sur og får litt motgang?? orker ikke sånn oppførsel..han har bestilt time hos psykolog og skal prøve å få litt hjelp på sinnet sitt,og måten han takler motgang på.. jeg slites på midten,halve meg vil at det skal gå bra og vi finner ut av ting,og resten er usikker på om det går,og om han kan forandres...kunne skrevet mye mer,for er jo mer som har skjedd men vanskelig å sette ord på ting.. jeg vil jo ha en far til mitt barn,og jeg er jo glad i han,og han er ikke ond,bare sliter litt med sitt eget hodet..skal jeg gi han en sjanse eller vil han alltid være den samme...? er redd han har ødelagt noen av følelsenen mine for han,med de tingene han har sagt... what to do??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138520296-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Del Skrevet 23. august 2008 Får håpe at han blir roligere, for hans og barnets del, og din del da du sikkert er glad i han enda =) Min bf var også god i starten, men så ville han at jeg skulle kvitte meg med klumpen som han sa.. kom ikke på tale, så jeg kuttet han ut tvers. Og i ettertid har han bare trakkasert meg. Når du er gravid nå må du sette deg selv og din helse øverst oppe på toppen, og heller kutte ut de personene som trekker deg ned. Prøve på det hvertfall.. vet det er vanskelig Lykke til hvertfall! og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138520296-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/#findComment-138520651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå