beibisoon Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 I går var jeg hos gynokologen og fikk bekreftet at alt så ok ut så langt. Det var ikke mer enn 4 egg, men de så bra ut. Så da er det vel bare å glede seg til uttak på mandag og alt annet som skal skje til uken!?? Men så begynner tankene å surre og plutselig fikk jeg for meg i går ettermiddag at jeg "nå har jeg eggløsning". Tenk om alt er spolert. Dette er vårt første forsøk, så jeg har ingen erfaring med hvordan ting skal være. Jeg har nemlig kjent på en ømhet i eggstokkene denne uken (spesielt på formmiddagen i går), men plutselig kjenner jeg ingen ømhet eller tegn på at det skjer noe der nede. Er det noen som kan fortelle hvordan de har det eller hadde det rett før uttak? Jeg skal sette eggløsningssprøyte i kveld kl 23.45.
Samina Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Heisann, Jeg holder på med første forsøk også - fikk satt inn 1 egg for 3 dager siden. Hadde akkurat samme følelse som deg ca 2-3 dager før jeg skulle sette eggløsningssprøyten og følte veldig på meg at jeg hadde EL - både pga EL slim og følelsen i eggstokkene. Men ingen fare - nevnte det når jeg var på egguthenting og fikk beskjed fra klinikken at det var mange som følte det sånn. Så jeg ville ikke bekymret meg for dette. Lykke til med innspurten fram mot uttak!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå