Gå til innhold

Hva slags madrass til sprinkelseng, og noen som anbefaler DRYkid overmadrass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe sprinkelseng 60x120 men litt usikker på hva slags madrass vi trenger. Finnes jo i alle prisklasser. Lurer også på å kjøpe DRYkid overmadrass som koster en 700 kr. - noen som anbefaler dette? Og i så fall hva slags madrass under?

Skrevet

Hei. Vi har kjøpt DRYkid madrass på Babshop. Kostet vel 800 kr. Som overmadrass valgte vi en fra Barnas hus til 199 kr.

Er så langt fornøyd med hovedmadrassen i hvert fall.

Til sønnen min på 2 år kjøpte vi madrass på Ikea, den kjennes grei ut når man kjøper den men den virker så ubehagelig nå.

Skrevet

Jeg kjøpte en madrass på barnas hus til 400kr så kjøpte jeg drykids overmadrass. Den kan jo vaskes på 60 grader og i tørketrommelen. Gutten min er 8 uker og av og til lekker bleia i ryggen og den er satt litt lavt og gutten vår har tissa seg ut 2 ganger allerede. Da er det ypperlig å bare hive madrassen av så kan han sove rett på hovedmadrassen resten av natta. Så er overmadrassen ren til neste bruk. Jeg er veldig fornøyd med den investeringen iallefall:-)))

Skrevet

VI har hatt DRYkid overmadrass hele tiden og den har vært veldig bra. nå har vi kjøpt str 70x140 til den store jenta som har sluttet med bleie..superfornøyde fortsatt..

Skrevet

Har Svane madrass og DRYkid overmadrass,syntes det ble litt vel mykt,ble en grop der hu lå,så plukka vekk overmadrassen. Hu har jo på bleie uansett,trenger ikke den. Og skulle det komme noe utenfor(har aldri opplevd at bleiene "lekker"),så kan madrassen glides opp og man kan ta ut de lagene som har tiss på seg og vaske de separat,trenger ikke ta hele madrassen.

Til alt overmål kjøpte vi to av hvert slag,ante jo ikke bedre,førstegangsforeldre som vi var!(er)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...