Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi hatt stor suksess med Nestle sin risgrøt blandet med mm.

Men er jo så maaange forskjellige å velge i...

De grøtene som skal blandes med vann, kan man da bruke mm/mme istedenfor?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan helt sikkert bruke mm/mme istedet for vann - så sant det ikke står spesifikt på pakka at du ikke kan - men kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skal gå...

Vi begynte med hirsegrøten fra Holle, men måtte slutte fordi hun ble så urolig på natta.....veldig dumt for hun likte den veldig godt:-) Nå har vi starta med risgrøt og den liker hun bare sånn passe.....ikke så lett å få i henne den. Så etterpå skal vi ut å finne annen grøt vi kan gi henne:-)

Skrevet

Vi har brukt Nestle Risgrøt siden vi begynte når lillegutt var 4 mnd. Han elsket det, men ble etterhvert litt lei da den smaker jo akkurat som mme han får til vanlig, så begynte å tilsette fruktmos, det var virkelig suksess. Han har også fått HIPP sin risgrøt med banan og fersken. Den liker han godt også og der trenger vi ikke tilsette frukt i tillegg.

Er mange å velge i ja, lillegutt blir 6 mnd om en uke, så da blir valgene ennå flere.....

Skrevet

Hei,, her bruker vi mais grøt med mme i og havre /ris med vann( den er melkepulver i) har litt fruktmos oppi og varierer på de og det går ned på høykant.. ho er 5 mnd i dag

Skrevet

maisgrøt med mm og litt tropisk puvler oppi(ikke tilsatt sukker) men grøten får en søtlig fruktig smak. tilsetter bare bittelitt. men hun digger grøten da. enten med eller uten tropisk hehe. pumper ut mm.

hun eter også svisker, all fruktmos for 4 mnd, og grønnsakspureene :)

hu er 4,5 mnd snart 5 og vi er oppi i full grøt porsjon på kveldstid, samt svisker og fruktmos iløpet av dageb mellom mm-måltidene.

er litt skeptisk til de vann-grøtene pgav melkepulver å at spedbarn ikke skal ha kumelkprodukter.. (men det er meg og mitt valg)

Skrevet

Maisgrøt fra nestle.. ho er kjempe glad i den:)

Skrevet

Vi har prøvd både mais, og ris, fra Nestlè, men hun vil ikke ha. (er 5 1/2 mnd). Nå tar vi en pause, frem til hun er 6 mnd, så prøver vi igjen da.

Skrevet

Hipp sin 4mnd risgrøt med banan og fersken. Hun elsker den. Spiser også havre grøt fra Nestle. Men Hipp sin har mer fruktsmak!

Skrevet

Vi brukte hipp sin risgrøt med banan og ferske.

De som skal blandes med vann inneholder allerede mme..

Skrevet

Her går det i risgrøt fra Nestle. Lillegutt rynket litt på nesa og gjorde litt grimaser til å begynne med, men nå smatter han og koser seg med den. Jeg tror jeg vil venne han til smaken på denne før jeg prøver en ny.. så jeg er sikker på at han spiser det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...