Gå til innhold

4 1/2 mnd, ruller fra rygg til mage i ett sett:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....snuppa har alltid elsket å ligge for seg selv under babygymmen o.l. Hun kan ligge der leenge og pludre og leke for seg selv=)

Men nå ruller hun rundt fra rygg til mage i ett sett. Ligger og kaver på magen en stund til hun blir sliten, så må vi gå og snu henne tilbake på ryggen. Ca hvert minutt.

Andre som har det likedan?

Vi må vel bare fortsette og snu henne tilbake helt til hun klarer å snu seg selv...er jo litt morsomt da:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult :-) Sønnen min er like gammel men har ikke klart det ennå, han synes det er enklere å snu fra mage til rygg. Du kan prøve å vise henne hvordan hun snur tilbake. En babyfysioterapeut viste meg hvordan, du strekker armen opp på den siden hun skal rulle over, og så hjelper du henne å løfte opp hoften og beinet på andre siden sånn at hun ruller :-) Hi hi det er så morro å se når de små klarer å gjøre det selv!!

Skrevet

Slik er det hos oss også, men hun liker heldigvis å ligge på maven så hun kan ligge lenge før vi må snu henne.

Hun er så stolt selv også.

Skrevet

vår lille krabat på 12 uker begynte med dette for noen dager.. hehe! kjempe festlig ligger ikke stille under babygymen lenger bare ruller seg rundt i alle vinkler.. han ruller fra rygg til mage,men tok også fra mage til rygg en gang i forgår men det trur eg var en engangs hendelse en så lenge :) men han koser seg nå ennå under babygymen ,men liksom ikke helt der lekene er hele veien siden han ruller vekk fra de og vi må legge han tilbake igjen.. han griper jo ikke tak i leker å slik ennå så for å få lage litt lyd å kikke på ting å tang flytter vi han tilbake.. tiå går så fort..

Skrevet

Sånn er det her også med vår lille jente. -hun er 4,5 mnd. -Har drevet med dette en stund da, men kan ikke rulle seg fra mage til rygg ennå...så kjener til den snuingen hele tiden:-)

Skrevet

tar tilbake det eg skrev over her at han snudde seg fra mage til rygg var en engangshendelse.. har akkurat hatt hann på leke teppet..legger han på magen å han snurrer rundt om igjen og om igjen.. så han e nok litt tidlig ute trudde det skulle gå gjerne 2 mnd til før han rulla rundt på detta vise..

Skrevet

Hehehe! Så herlig! Gleder meg til tuppa mi kommer seg rundt, hun klarer det neeeesten!! =) Er snart 10 uker.. Så er nok en stund til hun kommer seg hele veien ja!

Skrevet

har å en rulle baby han blir 4 mnd den 25...han er litt morsom for om jeg legger han på rygg så snur han seg til magen og blir sinna...så om jeg legger han på magen så snur han seg på rygg og blir sinna da å...for den leken som da låg forran/over han ble jo borte!!hehe......men men..bare å snu på de tror jeg...om ikke lenge så er de så uavhengige at det gjør vondt!!!...syntes å huske"gjøre sjøl mamma,bort"...

Skrevet

min jente på 4 mnd gjør det også:) men hun har faktisk funne ut hvordan man snur seg tilbake... så er litt stolt her også ja:)

Skrevet

min gull på 4 1/2 snur seg ikke i det hele tatt.. er av og til litt på høykant.. ligger mye på både mage og rygg og er veldig glad i begge deler..

Skrevet

hehe..;) eldste min lærte seg å snu seg andre veien først. fra mage til rygg. en ukes tid etterpå ( da var hun ca 4 mnd) så rullet hun avgårdet.. rullet fra stuen og inn på kjøkkenet..hehe. kom seg over alt hun.. utrolig morsomt

Skrevet

Så gøy :) Kjekt når de begynner å rulle rundt. Tulla her begynte når hun var akurat 5 mnd - med hofteskinne og alt...heheh... Ser ganske morsomt ut, med beina i sprik, når hun ruller rundt =)

Men hun begynte først fra mage til rygg da, så vi måtte snu henne tilbake til magen vi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...