Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere i såfall bestilt det og hvor mye kostet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Chaieme,

jeg har selv vurdert å begynne å bruke dette produktet. Lest endel om det, og det virker som om det har god efekt. Jeg har selv akkurat startet med nytt forsøk selv nå, men ikke bestilt denne gang. Hvis det ikke går denne gang heller bestiler jeg det! Tror du må gå på det noen måneder for å få effekt.

Se på linken under

http://www.healthiereurope.info/Barbasco_Plus.html

Skrevet

Det er naturmed. som kanskje kan hjelpe til med å få flere egg.

Skrevet

Har vært på den siden. Ser at man må sende mail eller ringe for å få oppgitt hvordan man får tak i det. Siden jeg ikke skal ha neste forsøk før i november-desember så kune det vært spennende å prøve.

Skrevet

Nå har jeg bestilt det på caredirect.eu. Det var ganske så dyrt men hva gjør man ikke i håp om at det kanskje kan hjelpe.

Skrevet

Jeg har bestilt det på Tavita,både til meg og mannen.

Prøves det som prøves kan.

Men enig i at prisen var litt i overkant da...

Skrevet

Har du noen erfaring med det?

Skrevet

Jeg har ikke selv prøvet det ut,men vil prøve det ut etter anbefaling i fra min homeopat/soneterapeut samt hva jeg har lest om det på nettet.

Skrevet

Det blir spennende å se om det gir noen resultater. Når skal du ha neste forsøk?

Skrevet

Det blir spennende å se da:) Hva kostet det der dere bestilte?

Skrevet

Lurer på om det var 917 inkl. porto for tre mnd. bruk.

Skrevet

Hei Chaiemae.

Vi tenker å ta et nytt forsøk i slutten på oktober.

Kort regime denne gang,så sprøytestart i midten av oktober en gang...

Ser at du legger planer for desember ...

Skrevet

Tenk for en julegave om jeg lykkes..............Det er mitt eneste ønske til jul i år.

Skrevet

Jeg håper det blir din jul i år.. :o)

Skrevet

Jeg har et håp for oss begge to, det er på tide nå.

Skrevet

Hei jenter,-)

Dette kan kanskje være til oppmuntring.. Jeg startet på å bruke Barbasco plus i april 08. og er nå 11 uker gravid;-)

Skrevet

Takk for en glad nyhet Bæla :o)

Skrevet

Jeg ble anbefalt å starte med to stk kapsler pr dag i to måneder og deretter 1 stk videre..

Jeg ble nysgjerrig på naturpreparatet, det var svært interresant å lese om ungdomskilden på nettet.. Jeg hadde da forsøkt å bli gravid i 1,5 år år uten å lykkes.. For dere som går på hormon behadling tror jeg dere må være forsiktig... Håper det kan hjelpe dere..

Masse ykke til,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...