marmelade Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 det blir 20 mnd mellom gutta mine. har fallt litt for TFK TWINNER TWIST. noen som erfaring med denne eller har noe å anbefale?
monika 3+1 i magen:) Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 jeg også er på jakt etter den perfekte søskenvogna.. jeg synes emmaljunga twin cerox360 virket som en kjempefin vogn! sånne gode "svinghjul" framme, som kan låses visst du hiver håndtaket på andre siden..håndtaket kan du "bytte side på" sånn at du kjører barna med deg eller mot deg.. det er jo litt bra.. men jeg kunne godt tenke meg at jeg hadde funne eg vogn der jeg kan snu både sportsdelen og baggen visst du sjønner.. altså, jeg kunne tenke meg å hatt baggen mot meg, og sportsdelen fra meg.. altså det jeg mener er at jeg kunne tenke meg at jeg kunne snudd bare sportsdelen... noen som vet om en sånn vogn?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 monikaa; jeg har kjøpt carena double swing.. da har jeg sportsdelen fra meg.. og en bag med babyen mot meg.. tilbud nå på babyshop til 2000 kroner ( uten bag da..) må kjøpe bag utenom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå