Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2,5 som hade feberkrampe for første gang i maj i år. Inatt fikk han høy feber, og hade "nesten" feberkrampe, han rykka i kroppen, men var bevisst hele tiden liksom...lurer på om barna ALLTID blir "borte" vid en feberkrampe?? Noen som vet?

Nå sitter han å spiser "frokost":kanelbolle,sorbetis og eplejus:)

Må bare få det han har lyst på når han er syk!!

Stakkar vennen vår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søk på lommelegen. Høres fælt ut, er glad jeg ikke har opplevd det. Hva med å gi en paracet stikkpille før han skal legge seg. eller hvis du merker at temperaturen går opp? har hørt at feberkrampe kan komme med at feberen kommer veldig fort så det hjelper kanskje ikke.

Skrevet

jenta våres på 2 år fikk feberkramper i mars. Et lite tips: Flytende paracat virker raskere enn stikkpiller.. Her i huset sparer vi ikke på febernedsettende lenger. Er hun syk og har antydning til feber når hun skal legge seg, så gi vi henne febernedsettende.

Til de av dere som kanskje kommer med ei skyllebøtte for at jeg ikke bør gi febernedsettende før feberen er 39. Jeg har avklart det med legen om at hun ikke skal ha så mye feber før dette gis!

Skrevet

Min eldste var plaget av feberkramper (helt borte vekk mens det sto på). Også her har legen sagt at vi skal gi paracett med en gang gutten har antydning til feber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...