togutter-08og10 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Vi skal begynne på babysvømming til uka. Hva trenger jeg å ha med? Tenkte jeg skulle kjøpe slik bukse som ikke avføring kommer i vannet. Noen som vet hva det koster og hvor jeg får kjøpt det i Oslo? Ellers er det vel bare vanlig sellesaker man trenger? Har dere med stellematte eller steller dere bare på håndkle?
Nenya^juni2010 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Badebleie selger de på matbutikker og på apotek. Ellers er det ikke så mye mer du trenger. Greit med en badeslynge i dusjen kanskje, men absolutt ikke noe must. Enkelte svømmehaller er jo veldig tilrettelagt med stellematter, lekegrind osv, men tror du kommer langt med det du har med deg til vanlig når du er ute:)
Nenya^juni2010 Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Det er en ringslynge til å bære babyen i, i stoff som ikke tar til deg så mye vann. Veldig kjekt i dusjen, er tuuungt å holde en glatt baby samtidig som man prøver å vaske håret:)
ana baroma Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Vi hadde ei badebukse og håndkle og armringer etterhvert som hun ble større. Badebuksa kjøpte jeg på salg på kap ahl:)
togutter-08og10 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg har kjøpt badehette (selv om jeg vet det ser teit ut) for jeg regner ikke med å få tid til å vaske håret med lillegutt sammen med meg i dusjen. Har nemlig veldig tjukt hår som trenger både balsam og hårkur hver gang, så jeg vasker det når jeg kommer hjem. Trenger kanskje ikke badeslynge da?
annki83 Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 vi går på babysvømmin å der får vi bare bruke sånn tett badetruse. ikke bade bleie altså. bortsett fra det så må du gjerne ha med to hånkler te babyen for det ene har en jo med ut til der som bassenge er. armringer er bare tull! de er mer i veien en noe annet. min mor er badevakt å har sett mange nesten ulykker pga armringer.
Nenya^juni2010 Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Det er som sagt ikke noe must med badeslynge nei:) bare kjekt å ha. Du finner fort ut etter å ha prøvd om du trenger eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå