Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Del Skrevet 23. august 2008 Trenger litt råd her altså! Har termin 8.november og studerer nå på 2.året i en bachelorgrad på Universitetet i Bergen. (nettopp begynt på semesteret) Det gjelder det å søke permisjon.... På søknadsskjemaene de bruker på fakultetene her så søker man perm fra hele semestre. Man krysser av for vår eller høst semestre, eventuelt begge. Men det som er så viktig er jo at jeg ikke får perm før 3 uker før termin pga lånekassens regler. Så har prøvd å formidle det i søknaden min. Men hvordan gjør egentlig dere andre det?? Jeg har en del obligatoriske oppgaver og oppmøter frem til permisjonen starter. Er vel viktig at vi følger dette opplegget, siden man ikke får ta perm før 3 uker før termin? Men må si det blir veldig meningsløst og levere inn oppgaver når jeg vet jeg ikke skal ta eksamen, Ikke får jeg ha de til gode til senere heller, da de bare gjelder til semesteret etter, og jeg skal jo ha perm i 1 år. Lurer på hvordan dere andre gjør dette i praksis? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138518786-andre-fra-uib-eventuelt-andre-studiesteder-trenger-hjelp/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå