Gå til innhold

Hjelp meg, hvor lang tid tar det å kjøre fra oslo til kristiansand eller helst moi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å dra på festival i moi, mellom kristiansand og stavanger i morgen. Den begynner kl tre, hvor lang tid tar det med effektiv kjøring dit? (altså vi unngår å miste lappen, men kjører ca 10 km over fartsgrensen. alle som har noen ide om hvor lang tid det tar er best!!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vil tro en sånn ca 7 timer kanskje? Har kjørt den veien ofte, men ikke helt fra oslo riktignok, så helt bombastisk vil jeg ikke være..

Hva slags festival er det du vil på på Moi da, se det lurer jeg på :)

Skrevet

Det er norges særeste festival (ikke mine ord). Den heter Kamerad & Spellemann! Bla Sufjan Stevens, Wovenhand, Elvira Nicolaisen, Kim Hiorthøy og Ingrid Olava. Hvis du så utenpå dagbladet fredag i dag så står det om den der.. Men takk da!

Skrevet

ps jeg låner kjærestens nick her. Dette er det beste stedet for den som teite spørsmål hehe. Genial side. Bare si ifra hvis jeg kan svare deg på noe. Feks hvor langt Tor Endresen kommer i Skal vi danse?!

Skrevet

Hmmm.. hørtes jo interessant ut det der! Liker godt Wovenhand..damn, får kanskje hive meg i bilen imorgen jeg også ;)

Skrevet

billetten koster 400. Det arrangeres i en vindu-ramme-fabrikk tror jeg. Det er en sånn hjørnestensbedrift der som du kanskje vet. Ps få billetter. Kan evt kjøpes på nettet nå og hentes på 7-11 eller lignende.(tror jeg)

Annonse

Skrevet

Tror jeg vet hvilken fabrikk du mener, ligger rett ved jernbanestasjonen, dere kan jo ta tog da forresten? Fikk skikkelig lyst å dra jeg også nå, men så var det barnevakt og sånn da.. :) Hrmf, hadde jeg bare visst om det tidligere!

Mener Wovenhand spilte på Øya ifjor til strålende kritikker, fikk det ikke med meg, men hvis du drar så se ham for meg er du snill :)

God natt og god tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...