Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme? Redd...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå 8/9 uker på vei og oppdaget en liten blødning i dag. Jeg har ikke hatt noe merkbart vondt i magen, bare svake mensensmertelignende smerter( dette er noe jeg har hatt i hele svangerskapet) Kjørte direkte til legen, og utførte en GU. Legen sa at jeg fikk vente og se over helga hvordan det gikk, for hun sa at det kunne gå begge veier. Fikk beskjed om å hvile. Følte at jeg ikke ble noe beroliget i det heletatt av dette! Etter helga skulle hun vurdere om hun skulle henvise meg på ultralyd eller ikke. Redd for at dette skal gå galt!!! Er det noen av dere som har opplevd dette? Og har det gått bra uansett?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138518117-noen-som-har-opplevd-det-samme-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen. Eg har nettopp funne ut at eg er gravid med nr 2.. Vi har en gutt fra før som er 2 år. Eg opplevde det samme når eg gjekk med han. Dei kaller det for festnings blødning. Det er veldig vanlig fikk eg beskjed om. Prøv å slapp av og tenk på andre ting så går d sokkert bra..

Lykke til

I mitt første fullførte svangerskap gikk jeg og hadde små blødninger ofte i de 3 første månedene så det er nok veldig normalt. Men så var jeg gravid i vinter og da kom også disse små blødningene rundt uke 7/8, jeg bekymret meg ikke ettersom jeg blødde så mye i mitt. Men i uke 12 kom blødningene kraftigere og jeg ble henvist til ultralyd, det viste seg at jeg hadde hatt en ma og fosteret hadde dødd i uke 7/8. Så for all del, fortell legen hvor bekymret du er og få henvisning til ultralyd. Bedre å få bekreftet at alt er bra, som det mest sannsynlig er! Så slipper du å bekymre deg. Hvis legen ikke henviser deg, kan du jo også gå til privat ultralyd. Lykke til! Alt er nok bra skal du se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...