Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke skrevet så mye her i det siste. Det har vært og er tøft at 4. IVF-forsøk også ble negativt. Siste uttak var også så grusomt vondt at jeg grøsser med tanken på at jeg skal gjennom det en (eller flere) ganger til. Det er jo stor mulighet for at neste uttak vil ligne mere på de tre første jeg hadde, men jeg har jo ingen garanti. Neste forsøk er siste i en pakke og blir dermed endel billigere enn de andre heldigvis. Har nok tippet 200 000 kr nå alt i alt, så det hadde vært greit med positivt resultat snart. Regner med at neste forsøk blir i november-desember en gang. Hadde vært litt hyggelig å være i København i desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg beundrer ditt pågangsmot. Ønsker deg lykke til for neste forsøk.

Skrevet

Hei Chaiemae

Jeg håper virkelig at du lykkes med ditt neste forøsk!! Det har du jammen fortjent etter alt du har vært igjennom.

Skrevet

Hei, jeg skulle akkurat sende deg melding for å høre hvordan det går. Godt at du er på hesten igjen. Litt av en prosess dette. Da vi ikke fikk egg denne gangen heller tenkte jeg at nå orker jeg ikke mer. Men så gjør vi jo det likevel. Vi skal også i gang i november, håper vi får fulgt hverandre :) Om vi ikke får det til da heller, er det mulig vi går over til embryo adopsjon i spania, der er det lov også for oss uten mann. Sabla tungt dette, føler virkelig med deg. Jeg syns du er råtøff, og er helt sikker på at du vil lykkes!

Skrevet

Hei Chaiemae!

Jeg må si som de andre her, jeg beundrer pågangsmotet ditt. Du må være ei aldeles knalltøff dame! Kan ikke forestille meg hva du går gjennom, men skjønner at det er tøfft, både for økonomien og psyken. Det er mange som synes det er din tur nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...