Gå til innhold

Han rygger - 5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 5 mnd som har begyent å bevege seg og det går - som jeg vet er vanlig - bakover. Det er litt morsomt egentlig, han kjemper og jobber for å komme seg til lekene og de blir bare fjernere og fjernere for ham. Samtidig sikler han som Niagara Falls, og det ser ut som om det har vært en snegle som har krøpet over lekematta når jeg fisker ham frusterert ut fra under sofaen... Stakkar!

Uansett - noen som kan si noe om når han endelig skal få tak på lekene sine ved å bevege seg fremover når han nå kan bevege seg bakover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss gikk det kanskje bare ett par uker fra hun gikk bakover, til hun skjønte at hun kunne dra seg fremover. Da var hun rett under 6 mnd

Skrevet

Jenta mi er snart 5 mnd og det er på samme måten med bådde rygginga og siklnga.

Skrevet

Her begynte han å rygge rundt 4 mnd alder, både på rygg og mage.

Men på torsdag skjønte han hvordan han skulle komme seg fremover, men da kun på trningsmatta som er av gummo ell no. Han reiser seg i krabbestilling og legger seg fremover, han er 5 mnd i dag

Skrevet

Litt over 5 mnd her også, og har nå begynt å "bykse" framover etter å ha rygga ei stund - kanskje ei uke eller to holdt hun på sånn.

Det er ikke tenner på gang hos dere da? Med siklinga mener jeg?

Vesla sikla noe helt sinnsykt i sommer, og da kom det to tenner nede, nå har hun begynt igjen, og jeg kan kjenne antydning oppe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...