Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom hjem fra sykehuset idag. Så kl 12 i natt er han 4 dager.

For tidlig å trille tur i morra da?

Når var dere ute å trile tur? med mine andre to så tok jeg vel første trilletruen 1 uke etter vi kom hjem..men de er født tidlig vår og vinter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ute og trillet etter 2 dager jeg! så lenge det ikke er tåkete vær eller kraftig vind, skal det gå fint å trille nå!

Gratulerer med ny baby, forresten!!!

Skrevet

Du kan sikkert trille i morgen:) Jeg fødte 14. juli, og da sa de på sykehuset at jeg kunne godt trille samme dag som vi kom hjem.

Var jo litt mer sommer da, men den uka vi kom hjem var det regn og rundt 15 grader...

Skrevet

Gratulerer med en gutt;)

eg gikk på tur den dagen vi kom hjem fra sykehuset. gikk en kort tur. 15min kansje..

men er det ok vær (altså ikke kraftig vind og surt vær) så kan du gå på tur;)

kan vel egentlig gå uansett vær men kle godt på ungen og pass på at vinden ikke kommer rett inn i vogna;)

kos dere på tur=)

Skrevet

er meldt sol i morra skjønner dere :) derfor fikk jeg lyst å trille en tur. Litt usikker ang vind da. Men er jo passelig temp nå. Var meldt 15 i morra og sol..så vil tru det er bra temp til babyen :)

Så er jeg så utrolig god form også, skulle ikke tru jeg har født, Så føler meg sprek nok for en liten rusletur iallefall.

Skrevet

ser ikke noe galt i at dere går tur da;)

bSå bra at du er fin form;) er vist ikke alle som er det.. eg var og en av de "heldige" var så og si god igjen etter 1.dag. (uten om humøret mitt da)

Skrevet

med nr en var jeg svimmel de første dagene på brsel. Kunne ikke gå noen plass uten jeg holdt på å svime av. Så var jeg veldig sliten når jeg kom hjem. Men nr 2 og nå med nr 3 har jeg vært veldig god form :)

Skrevet

Bare å trille det, trenger ikke vente med det så lenge du selv er i form. Linus var med å hentet to av sine storebrødre i barnehagen, da var han 4,5 time gammel :-)

Resten av eftan/kvelden koste vi oss ute i sola med grillmat, alle søsken og 2 sett besteforeldre på besøk. Og feiret selvsagt med marsipankake :-)

Skrevet

Og selvfølgelig; Gratulerer med gutten!!

Skrevet

Jeg gikk tur samme dag jeg kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Trill i vei du, så lenge det er ok vér. Babyen ligg uansett lunt og godt trygt nedi vogna si :o)

Skrevet

Hei! Gratulerer med baby!

Da gutten vår ble født i slutten av januar, spurte vi jordmor om dette på sykehuset.

Hun sa :JEG hadde trillet i dag jeg (Da var gutten 3 dager og det var 5 grader ute). Bare å kle på han godt det, han ligger jo under kalesjen, kanskje med et teppe over også.. Går så bra atte..

Skrevet

Jeg fikk unge nr.2 i begynelsen av april og var ute å trillet når hun var 2 dager når vi kom hjem fra sykehuset.

Gratulerer med ny baby.

Skrevet

jeg var ute å gikk tur da han var 26 timer gammel jeg..;) går helt fint. vi gikk ned å hentet datteren vår i barnehagen da.. skal tro gleden var stor da ja..;)

men du må jo føle på det selv..er ikke for tidlig for han å få frisk luft..;)

Skrevet

Takk for gratulasjonene :)

Da blir det nok en liten trilletur ja :)

Skal levere ene jenta mi i barnebursdag kl 13, så tar en tur trilletur da :)

Skrevet

Vi var ute når hun var 4 dager, det var i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...