Gå til innhold

gir dere brødmat til deres 6 mnd gamle baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva har dere på?? Er ikke dette hardt for magen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har en på nesten 7 mnd og har begynnt spvidt med dt nå.

Hun får leverpostei på og synes det er godt. Hadde litt opptimistiske tanker å prøvde å gi henne en halv brødskive i små biter. Da endte det med at hun brakk seg og kastet opp alt. Så tilvenning er tingen tror jeg..

Lykke til

Skrevet

Vi har gjort det. Han eter ikke mye men litt og han liker å tygge. Tror det er det viktigste, hvis de vil tygge så kan de få litt brød for å øve seg. Han har fått forskjellig pålegg som leverpostei, prim, hvitløksost og annen kremost og banan på skiva.

Skrevet

min var ikke gald i grøt, så vi brukte brød de morgenene han brakk seg av grøten..

Nå, 7 mndr, sluker han raskt innmaten av 1 skive..

Skrevet

Nei. Bare grøt her foreløpig. Akkurat 6 mnd da.

Skrevet

Ja. Hun har spist brød noen uker nå og får i seg en god del selv om mye ligger igjen på gulvet under stolen:)

Baker brød selv og har mye linfrø i, noe som viser seg å ha god effekt på magen hennes.

Gir henne ca 1/4 skive uten pålegg av gangen og lar henne kose seg lenge ved bordet.

Skrevet

Litt uerfaren her..jeg trodde ikke man kunne gi brød så tidlig.Men da med fare for å sette i halsen. Vil det si at jeg fint kan gi gutten min 6 mnd om en uke , en liten skorpe han kan bite på.Han klør så i munnen at kanskje det kunne hjulpet.Gjør noen av dere det,gir dere skorpen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...