☆:*´¨`*snuppa*´¨`*:☆ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Og hva har dere på?? Er ikke dette hardt for magen deres?
Prinsesse Sophia Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har en på nesten 7 mnd og har begynnt spvidt med dt nå. Hun får leverpostei på og synes det er godt. Hadde litt opptimistiske tanker å prøvde å gi henne en halv brødskive i små biter. Da endte det med at hun brakk seg og kastet opp alt. Så tilvenning er tingen tror jeg.. Lykke til
Puddingmama Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Vi har gjort det. Han eter ikke mye men litt og han liker å tygge. Tror det er det viktigste, hvis de vil tygge så kan de få litt brød for å øve seg. Han har fått forskjellig pålegg som leverpostei, prim, hvitløksost og annen kremost og banan på skiva.
Galskapens overhode Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 min var ikke gald i grøt, så vi brukte brød de morgenene han brakk seg av grøten.. Nå, 7 mndr, sluker han raskt innmaten av 1 skive..
UpsyDaisy Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Nei. Bare grøt her foreløpig. Akkurat 6 mnd da.
Sannali Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Ja. Hun har spist brød noen uker nå og får i seg en god del selv om mye ligger igjen på gulvet under stolen:) Baker brød selv og har mye linfrø i, noe som viser seg å ha god effekt på magen hennes. Gir henne ca 1/4 skive uten pålegg av gangen og lar henne kose seg lenge ved bordet.
sebastian + en til Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Litt uerfaren her..jeg trodde ikke man kunne gi brød så tidlig.Men da med fare for å sette i halsen. Vil det si at jeg fint kan gi gutten min 6 mnd om en uke , en liten skorpe han kan bite på.Han klør så i munnen at kanskje det kunne hjulpet.Gjør noen av dere det,gir dere skorpen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå