Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg skal ha uttak mandag og innsetting onsdag visst alt går bra. Er vårt første icsi forsøk.

Er det noen som har erfaring med dette og om oddsen for lykkes på første forsøk er høy?

De sa også at jeg hadde mange store eggposer og det så bra ut på ultralyden idag. Kjenner det stikker godt nedi der. De sa det var litt i overkant så de var glad jeg bare hadde fått 112,5 i dose på sprøytene, men de troodde det sku gå fint .

de målte eggposene eller hva det nå var på 18, 19 og 20 i str ;)

Takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Her er det også uttak på mandag - vi er på søskenforsøk.

Har rotet vekk den lappen med medisinering frem til forsøk.

Mener å huske det var spray i morgen tidlig - så den "sette igang sprøyta" lørdag kveld rundt 2130.

Noe slikt du har ?

Får lete mer etter den lappen i morgen, greit å gjøre det riktig.

Skrevet

Stemmer ;)

Men meine eg sku kun ta spray 3 ganger og siste sprøyte idag .altså ikke spray i morgen men no blei eg usikker :/

Eggløsnningsprøyten lørdag kveld 21.30 Ja:)

kjempespennende!!

Lykke til dere også;)

Skrevet

Hei! Ikke for å blande meg, men jeg ville prøvd å finne den hvis jeg var deg eller ringt. Forstod det sånn at det var veldig viktig at det ble gjort riktig og på riktig tidspunkt. Hun drev og regna hun hos meg så jeg tenkte kanskje det var timer før uttak osv. Da er det jo litt avhengig av kl. for uthenting osv.

Lykke til. Blir spennende dette!

Skrevet

Hei

MIn erfaring ved første forsøk som var 4 august er at jeg ble gravid.

Så det er ingeting som sier at det ikke går bra, men det kommer kanskje ann på egg og sædkvalitet?

Jeg tror også at det er viktig å ikke stresse, heller finne andre ting og tenke på, stresshormoner er ikke bra for kroppen.

Jeg ønsker det masse lykke til på mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...