Gå til innhold

noen som ska ha barn med en utlending?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til anonym 13:52

Barnet trenger slettes ikke å ligne deg på en prikk selvom det ser nordisk ut....

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, det er greit.. men det ligner mere på meg om det ser nordisk ut, enn om det er mulatt eller noe sånt.

Skrevet

En liten kommentar til anonym 13:52, som sikkert kan gjelde flere her inne.

Ordet rase brukes ikke lenger om mennesker. En av grunnene til det er at biologer har funnet ut at det ikke lenger er en funksjonell inndeling av mennesker, fordi det kan være større forskjeller på mennesker av "samme rase" enn det er mellom mennesker av "ulik rase". Dette innebærer altså at du kan ha flere biologiske likhetstrekk med Bekunda fra indre Kongo enn med Klara fra nabogården...

En annen ting er at det tankesettet ditt om "rene raser" (den nordiske) som du så tydelig er en tilhenger av, ligner mye på det Hitler forfektet angående bevaringen og dyrkingen av "den ariske rase". Et tankesett som førte til at millioner av "untermenschen" ble gasset i hjel. Synes du det er ok å kategorisere mennesker slik?

Kom ikke her å si at du ikke er rasisitisk. Hele innlegget oser jo av nazistisk tankegang. Skremmende nok!

Skrevet

Jeg nekter ikke for at jeg kan være rasistisk, og syns heller ikke det er så rart, med tanke på hvordan det har blitt her i landet.

Jeg er ikke tilhenger av den "ariske rasen" i den grad Hitler var!! er du gal? Jeg bare syns at brune kan få barn med brune, og hvite kan få barn med hvite.. At så mange norske jenter velger å få barn med utlendinger syns jeg er skremmende.. Hvis dere vil oppdra barna deres i et hjem der Mullah Krekar er en av de fineste personene i verden, så ja jøss..

Skrevet

Ok, så hvite kan bare elske hvite da, og brune bare elske brune?

Siden de fleste får barn med en de elsker..

Hørt om adoptivbarn?

Skal de få barn med hvite eller mørke?

Evt bare med andre adoptivbarn?

(regner forøvrig med at f.eks adoptivbarn ikke vokser opp i et miljø der mullah krekar er den fineste personen iverden)

Skrevet

Nå gjelder ikke akkurat det her adoptivbarn da...

For all del, elsk hvem dere vil.

Men ikke kom å suttre når han har banka dere gul og blå fordi dere viste bare LITT for mye ankel.. eller stakk av med barna deres, fordi det brått ikke var så farlig i landet han måtte flykte fra allikevel. Selv om han hadde blitt drept der, hvis han hadde blitt der for 2 mnd siden.. men du vet, med litt norske skattepenger kommer man langt :)

Å for øvrig står det i koranen at muslimer skal ta over verden. Så det er veldig snilt av dere å hjelpe dem :)

Annonse

Skrevet

Hehe, jeg har ikke akkurat barn med en utlending, men med en norskfødt mann som har indiske mor, og han ser utenlandsk ut. Jeg tenkte ikke noe over det, da jeg valgte å få barn med han - var bare spent på hvordan barnet ville se ut, kunne bli alt fra indisk utseende til helt hvit, men bare av nysgjerrighet, ikke noe annet.

Gutten min er en blanding av meg og mannen i mitt liv, hvordan kunne jeg bry meg om hva slags hudfarge han skulle få?

Hvorfor kunne du ikke tenk deg å få et barn som var "mulatt"?

Skrevet

Mener du sex med en utlending eller sex med en med annen hudfarge? Blir vel ikke "mulatter" av sex med en svenske, som også er en utlending. Men du synes kanskje at det bare er etniske nordmenn som er sexy? Isj disse utlendingene!

Skrevet

hi her!

jeg kunne godt hatt en mulatt men jeg tenner ikke på brune å svarte menn .

jeg bare lurte på om noen av dere som kansje har en brun unge syns det er rart ?

jeg hadde aldri turt å fått unge med en utlending heller, risikert å bli slått ihjel.

nei huff.

men som sagt jeg syns mulattbarn er nydelige

Skrevet

Slått ihjel fordi man har barn med en utlending (eller er det mørkhudet du mener?) - eller at ungen risikerer å bli slått ned? Det har jeg aldri tenkt på heller...

Det jeg synes var rart var at ungen ble så lys som han ble, hadde overhode ikke syntes det var rart om han var brun som du skriver. Men for å snu litt på det - så tror jeg pappaen synes det er litt rart at han ikke er mørkere, ikke at det gjør noe - men jeg tror han var forberedt på at han skulle være litt mer lik han;)

Skrevet

Hahahahahaha. Der fikk jeg meg en god latter Hi! :)

Jeg har barn med en utlending, men jeg er ikke redd for ä bli slätt, eller at hun skal bli omskäret, eller noe av det andre du nevnte. Mannen min er faktisk tysk, og han er like hvit som meg, kanskje til og med litt hvitere...

Kanskje det er pä tide at du kommer deg ut av den boblen du bor i, og lärer litt om folk, religioner osv... ?

Skrevet

Jeg har to barn, et med en ekte nordmann og et med en afrikaner. Den som banka meg var nordmannen. Min afrikanske ektemann ville aldri noensinne gjort noe sånt...

Skrevet

Nei, jeg kunne aldri blitt forelsket i, fått barn med eller elsket en mann av Afrikansk opprinnelse. Kanskje ikke en med mørk hudfarge i det hele tatt. Vet ikke men... Men dette er av helt personlige grunner, og ikke fordi jeg er rasist av noe slag!

Annonse

Skrevet

nå syns jeg du burde lese alle svar å spørsmål her inne, er det blitt snakket noe om tyskere???

nei snakker om svarte menn!!!!!!!

lær deg å les lille jente

Skrevet

DETTE ER NOR AV DET MEST IDIOTISKE JEG HAR LEST I HELE MITT LIV!!!!

Nå nå skal jeg alså bli slått ihjel av min muslimske mann? fordi?

Ja , jeg skal omskjære min kommende sønn , mest av hygeniske årsaker! Vi venter en herlig liten gutt , som blir blanding av norsk og marokkansk. Og du mener at jeg burde føle at rart å gå rundt med mitt egen kjøtt og blod, i magen og i vogna???? Skjemmes ikke du over barnet ditt? Herregud, det er jo ditt eget? Vil heller være med en MODERAT muslim , med gode mannerer, og leve et fornuftig liv. Slippe å sitte å vente på at mannen min kommer drita hjem fra byen, sikket like stor sjangs for at du skal bli slått ihjel!. Hvordan kan du kritisere andre mennesker på denne måten. Du KAN ingen ting om islam eller muslimer. Gjør du ikke noe annet annet enn å sitte å se på nyhetene fra irak og afganistan???? Tror du det beskriver muslimer og Islam???? Det eneste jeg klarer å tolke ut av det du skriver , er at du må være stokk dum , lide av fremmedfrykt , og

Skrevet

der ser du!

du skal legge sønnen din under kniven å omskjære han.

han får ikke velge det selv en gang.

stakkars lille gutt

Skrevet

Hva ser jeg?????

Hvorfor skulle han få velge det selv??? For oss er det logisk og naturlig å gjøre dette av hygeniske årsaker. Det er jo kun til sitt eget beste. Dessuten gjøres dette med laser , under full nakose , ingen kniv engang!

DUMMA!

Skrevet

Og var det virkelig alt du klare å få med deg av det jeg hadde skrevet?????

Skrevet

i afrika er det naturlig å omskjære jenter.

men er det riktig for det?? tror de fleste vil være enig i at det ikke er riktig!

selv om en ting kan være riktig for deg så er det ikke sikkert sønnen din mener å syns det er riktig når han er voksen.

hvorfor fjerne å tukle med kroppsdeler vi er født med?

stakkars deg, du er vell hjerne vasket av negeren din.

godt dere får en sønn å ikke en datter, kunne godt verre med henne, desverre:(

lykke til med å omskjære gutten din som ikke har et eget valg her i livet

Skrevet

Omskjærer dere gutten deres???????????????? Herregud..trodde bare jøder og amerikanere drev med det tullet der enda. Stakkars pode..får ikke tatt seg en ordinær runk da når forhuden er vekk!!

Skrevet

Hjelp for en tråd... Hva skal jeg si??!!

Jeg som er barn av etnisk norsk far og "utenlandsk" mor, er altså etter noen inne her sin mening ikke akseptabel? "jeg synes bare at brune burde få barn med brune.. osv." Og mannen min som er norsk, blond og blåøyd (og i tillegg høy og vakker), har etter ei annens mening her inne kastet bort!! sine gener på å gifte seg og få barn med meg, som ikke har reinspikka norske gener...

Jeg blir kvalm.

Skrevet

Nei tenkte vi skulle spare han for masse pølsevev og kukkost!

tror man runker like bra uten all den forhuden.........?

Hva er neger pr din definisjon? Alle som ikke er lyse i husen?

Godt det finnes slike som deg , slik at den ariske rase ikke dør ut, og at det fortsatt er noen snus fornuftige mennesker igjen på din grønne klode....MØØØØØ

Skrevet

Jeg har ingenting imot afrikanere..jeg er bare i mot lemlestelse av kjønnsorganer både på gutter og jenter.. Kukkost får man ikke når man vasker seg. Skulle du skåret vekk kjønnsleppene dine fordi det samler seg væske og slim der kanskje?????

Skrevet

Jeg håper jeg får mange negerbarn med negeren min, og at vi også får negerjenter. De skal jeg ikke omskjære til din opplysning....

Skrevet

Haha når ble alle i afrika negere? Har du vært mye ute og reist? Ta deg en tur ut i verden du, så kanskje du våkner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...