Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 tenkte du deg om 2ganger før du ble gravid? er det ikke rart å skulle gå rundt med en så mørk unge når du er lys selv? er ikke krangle, er bare nyskjerrig. jeg syns selv mulatter er nydelige barn:) men kunne ikke tenkt meg å fått det selv. noen synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Herregud, rart? Det er jo din egen unge.....
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Mulatt er blanding mellom hest og esel, blir rart og leie rundt på en sånn.. Jeg har afrikansk far og norsk mor, min mor struttet av stolthet over meg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Ja, tenkte jeg om mange ganger. Jeg har fått barn med mannen jeg elsker og han er verdens beste pappa. Sønnen vår er nydelig med mørkebrunt hår og litt gyllen hud. Jeg er ganske lys selv så vi er forskjellige, det gjør meg ingenting. Jeg går rundt med barnet mitt som jeg elsker over alt på jord, hvorfor skulle det være rart?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 det var bare et spørsmål. selv syns jeg det er skjønne barn men jeg kunne ikke tenkt meg å hatt sex med en utlending.. men det finnes jo nok av norske damer som vil det..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Muldyr du tenker på tror jeg Thelma Louise. Men ellers er man vel stolt over å leie rundt på barna sine uavhengig av hudfargen de har.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Mulatt betyr blanding mellom svart og hvit (mennesker). Hva avkommet til et esel og en hest kalles, kan du jo slå opp selv.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Mulatt er et annet utrykk for blanding av raser.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 har ingenting med rasist å gjøre, kunne godt adoptert et utenlanskt barn men jeg syns det er ekkelt å tenke på å ha sex med en utlending. har mange venner som er mørke. men er det sånn at man skal "falle" for alle typer mennesker. så sånn er det med den saken
Gjest Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9323803 Les og lær!
Gjest -<<- Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 Ingen konkrete planer, men jeg har to fra før. Hvem som helst bør da tenke seg om to ganger før de får barn med noen, men akkurat nasjonalitet eller kulør synes jeg fremstår som temmelig lite viktig. Man blir forresten ikke mørk av å være utenlandsk, og det er litt snodig at du går ut fra at alle her er bleike.
HYSJ!! Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Det er helt riktig som Telma Louise sier!!!!!!!!! Mulatt er et ord av spansk og/eller portugisisk herkomst som beskriver et førstegenerasjons avkom som er av halvt sort og halvt hvitt opphav. Betegnelsen er avledet av 'mule', altså muldyr, som er en blanding av en hest og esel, og -ætt, dvs slekt, opphav. 'Mule-ætt' dvs. mulatt. Betegnelsen oppsto, eller ihvertfall ble mer dagligdags på slutten av 1800-tallet og begynnelsen av 1900-tallet etterhvert som slaveriet ble opphevet i Amerika og sorte og hvite fikk barn sammen. Det ble større behov for å typebetegne denne «nye» blandingen som ble mer vanlig. Ordet regnes for å være rasisme, da det direkte betyr en sammenligning med et muldyr. Hest kan synes å gjenspeile det positive (det hvite, sterke, stolte, flotte) og esel gjenspeiler negativt (sort/ grått -uansett noe som er mindreverdig i forhold til hest), mens mulatt blir da produktet. Ordet skal altså gi assosiasjon om at man har blandet noe bra (hesten) med noe mindre fint (eselet) og fått et avkom som er sterilt, og dermed et vesen av lavere verdi. http://no.wikipedia.org/wiki/Mulatt
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Det er mange jeg og ikke kunne tenkt meg å ha sex med, men om de er utlendinger eller ikke har ikke noe med saken å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #16 Skrevet 22. august 2008 Jeg skal ha barn med en utlending... Men han er britisk da, og rimelig hvit, så vet ikke om noen kan se det på barnet vårt... Thih
HYSJ!! Skrevet 22. august 2008 #18 Skrevet 22. august 2008 Nei, det er ikke rart å ha en "mørk unge" selv om jeg er lys.... Hvorfor skulle det det??? Det kom jo ikke som en overraskelse akkurat... Synes du det er rart å få et barn med brunt hår hvis du selv er blond feks.??? (Eller omvendt for den slags skyld..) Det er akkurat det samme.. Hvorfor skal man tenke seg om to ganger før man "får barn med en utlending"? Hva legger du i det? Hva var det jeg skulle ha tenkt på??
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #19 Skrevet 22. august 2008 jeg tenker på foreksempel religionen, vis det er en muslim du får barn med. ingen som har sett ikke uten min datter? er ikke rasist hater ikke utlendinger men jeg hater muslim religionen,ikke menneskene men religionen. jeg tenker jo bare , tenk hvis mannen din hadde stukket av med ungen eller hvis han eller familien hadde omskjært jenta eller gutten. nei huff. like barn leker best
HYSJ!! Skrevet 22. august 2008 #20 Skrevet 22. august 2008 1.Eh?? Vi er kristne begge to... Ikke alle som er muslimer selvom det kommer fra steder sør for Kristiansand... 2. Det heter Islam og ikke muslim religionen. Hvor mye vet du om den siden du hater den så fælt. Kjenner du egentlig noen muslimer? 3.Du kan ikke sammenligne omskjæring av gutter med omskjæring av jenter det er to helt forskjellige ting!!!! 4. Hvordan vet du at vi ikke er like barn? Selvom vi ikke er født i samme land så kan du ikke bare konkludere med at "en norsk" og "en utlending" ikke er like... 5. Jeg begynner å lure på om du bare tuller....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #21 Skrevet 22. august 2008 Og hvordan beviser du at like barn leker best?
... <3 ... Skrevet 22. august 2008 #22 Skrevet 22. august 2008 Jo jeg kunne gått hatt et barn som var mørkere enn meg Ville vært like stolt som nå!!! Men ungen måtte jeg ha adoptert for jeg tenner ikke seksuelt på mørke menn...
Mojo med trollungen Skrevet 22. august 2008 #24 Skrevet 22. august 2008 HAHAHAHAHAHA muslim religion? Vettu hva HI? Muslim er ingen religion, men Islam er en religion. Du liker menneskene men ikke religionen? Like barn leker best? Er du BLÅST i HUET? GÅ inn på profilen min HI! Dattra mi har PAKISTANSK far som er MUSLIM! Hun er verken brun! Omskjært! Eller det som værre er.. Fy faen å kynisk, naiv, dum og "blond" et voksent kvinnemenneske som venter/har barn kan utgi seg for å være. Sånne som deg gjør meg kvalm og lite stolt av å være norsk! uff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå