TøffiTrynet☠ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Kjøpte i dag en 5 år gammel Simo sportsvogn for å bruke som sovevogn i barnehagen. Er litt usikker på modell, men det står 116 på kjøpsbeviset.. Den er uansett kjempefin! Jeansblå med små lyseblå sauer i kalesjen. Det følger med regntrekk, fotpose og myggnett. Den er veldig pent brukt! Betalte 800,- for den... Er vel ingen u-pris det?
Lykke X 4 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Høres ut som et kjempebra kjøp det der Du fikk jo med mye i tillegg også. Dessuten er simo geniale barnehagevogner
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Ja jeg tror det.. Har kikka litt rundt på Finn, og i forhold til hva enkelte forventer å få for vognene sine der så tror jeg at det ikke er så værst... Og nå har jeg 3 vogner... Og kunne sikkert hatt flere også, men har faktisk ikke plass..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Forutsatt at vognen er i bra stand og holdt seg pen så skulle jeg tro dette er et bra kjøp uansett førpris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå