Sushi Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Bare lurer. Vår sønn er 16-17 mnd når tvillingene kommer, dersom alt går bra da. Det blir nok heftig med 3 barn under 2 år, men godt å ha en veldig motivert mann/pappa ved sin side.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jepps:) Sønnen vår er 15mnd når vi får tvillingene våre....Blir sikkert rimelig HEFTIG som du beskriver!! Gruer meg litt jeg da....Mtp 3 små samtidig...men det er sikkert tusenvis av andre par som har klart dette før oss så vi skal nok fikse det vi også Samboern min er også veldig motivert her også å det er kjempe deilig; Lykke lykke til med svangerskapet da:)
catine Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 gutten vår blir 2 rett rundt den tiden tvillingene kommer. Tror d kan bli litt heftig iblant, men gleder meg helt villt!!
Sushi Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 Hei Oscar..! Jeg ble utrolig rørt OG inspirert av å lese deres historie og de mange svarene dere fikk her inne på forumet. Jeg kjente meg igjen i sjokket du beskrev, og alle de overveldende følelsene. Men som du sier, det fullt av familier som har klart dette før, så det må vel kunne gå bra for oss også. Lykke til dere også !!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå