Gå til innhold

ANbefale kvinnelig gynekolog i oslo område?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å få meg time til gynekolog for tidlig UL og (de andre testene som tas i oppstart) i nærmiljøet. Det er giga lange ventelister og mange tar bare i mot henvisning. Derfor må jeg belage meg på å reise litt lenger...

Noen som har tips til hvor jeg kan ringe for å få forholdsvis rask time til kvinnelig gynekolog i Oslo-området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byporten legesenter har en kvinnelig gynokolog.. jeg var der for tidlig UL forrige svangerskap.. syntes hun var veldig flink! kostet 900 kr og jeg fikk time 2 dager etter jeg ringte...

Skrevet

Oslo akutten har kvinnelig gynekolog ! Nesten ikke ventetid.

Skrevet

I Lillestrøm er det 2 kvinnelige gynekologer, den ene heter H.Sundhagen, den andre husker jeg ikke navnet på, men vet at hun er på Lillestrøm Legesenter (sjekk gule sider).

Skrevet

Har sjekket lillestrøm også. Hilde Sundhagen tar bare henviste pasienter. Er ei på Torvet legesenter også, samme der. Aleris på Strømmen har kjempe lang venteliste. Trodde bare det var en mannlig gylekolog på Lillestrøm Legesenter. Har han en kvinnelig kollega?

Så flott de tar i mot raskt på stedene som er nevnt i Oslo!! :-)

Skrevet

feon klinikken på skøyen:) kosta 900,fikk time etter to dager :) de jobber på kveldene der så de tar vel imot fler tror jeg..

Skrevet

Heidi Høgedahl på Majorstuhuset er veldig ok. Hun tar både private og pasienter med henvisning. Kort ventetid, flink, effektiv og grei.

Skrevet

Kan også anbefalle Heidi Högdahl på majorstuehuset og Helena Enger på volvat. På volvat.no kan du selv boke time. Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Oslo city legesenter, du får time på dagen.

tlf: 08021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...