Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har vært heldig med ammingen i 6,5 mnd uten sårhet eller betennelser el. Kun hatt noen tilstoppinger som har løst seg opp etterhvert. Men nå de siste dagene har jeg vært veldig sår på venstre brystvorte. Gruer meg faktisk til hun skal puppe på venstre for det gjør j**** vondt. Hva kan dette være, og hvorfor nå etter at det ikke har vært problemer før? :-(
Expat Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hmmm. Er hun syk på noe vis? Har hun bitt deg? Kan det være sopp? Noe annet nytt (mat hos henne?)?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Ikke syk. Har ikke tenner, men noen ganger så kniper hun gommene sammen og drar. (aua) Tenkte på sopp, men skjønner ikke hvordan jeg har fått det. (Kan det bare komme sånn plutselig av seg selv?) Hun får litt fast føde iløpet av dagen, men har ikke klart og få til faste måltider.
Expat Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Det ER mulig at du reagerer på huden på det hun spiser? Sopp kan du få bare fordi du er blitt for klam eller for at noen i familien har vært i svømmehallen... Litt etter syklus(?) kan man være mer sårbar enn andre tider. Du sier at du er SÅR. Det er ikke SENSITIV du er? For det er veldig vanlig å bli hysterisk sensitiv på brystet om man er gravid... Mulig?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Kan ikke tenke meg at det er noe hun spiser, for hun har spist forskjellig hver dag nå... Ingen svømmere her, og passer på og bytte innlegg ofte... Kan det kanskje være fordi jeg har kanskje har vært litt kald? (sambo sitter med AC på 20 grader, og jeg under teppe og fryser) Har faktisk tenkt på graviditet, men tror ikke det..( kanskje ta en test?) ;-) Har ikke fått mensen tilbake, så det er nok ikke syklusen. Tror det er sårhet, men som sagt, har ikke vært det før så hvem vet.
Expat Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Ja ta en test du, du hadde ikke vært første mamma som ble fortalt av en ammehjelper at hun er gravid... Om det ikke er graviditet så snakke med legen på mandag, du skal ikke gå sånn. Og ta på en genser/ha en alvorsprat med manden om temperaturen
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg får løpe på apoteket imorgen da, og kjøpe en test. Vi har jo lyst på tette, så det hadde ikke gjort noe. Jeg sitter tettpakket med genser og pledd opp under haken.. hehe.. er ikke så ille. Nå er jo sommeren på hell, så det blir nok slutt på ACen snart. Takk for hjelpen, Expat. Du er en engel her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå