Gå til innhold

kan noen hjelpe??

Muppa 3+1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mange forskjellige meninger ang dette.

Magen min er veldig lik i form dette svangerskapet som den var sist. og jeg venter jente denne gangen og.

Magen kom fortere fordi jeg har vært gravid før, tror ikke det har noe m hva kjønn det blir.

Ingen svangerskap er helt like mener de fleste

Magen min var større men lik i form da jeg fikk nr to. Har jente 5 og gutt 3. Hadde veldig halsbrann med nr 2, bestemor sa det tydet på mye hår. Han hadde mye hår ... (den første hadde ikke hår, og jeg hadde ikke halsbrann) Sikkert tilfeldig, men litt artig synes jeg. Har hørt at dersom svangerskapet er annerledes en det forrige, f. eks mer/mindre kvalm, kviser, vann i kroppen osv, så kan det bety forskjellig kjønn. Men det meste er jo normalt så det er vanskelig å si.

Min mor og søster synes det er veldig artig å bruke smykke, gjerne med giftering på, som pendel over hånda. Man klemmer litt på annhenget eller ringen, og så holder man den over håndflaten. Pendelen begynner å svinge, og skal fortelle hva slags barn du har/får. Går den i sirkler betyr det jente, pendler den betyr det gutt. Jeg tror ingenting på det, men det er jo litt morsomt, for utslag blir det somregel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...