Gå til innhold

Stakkar han!

Raggis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nede hos eksen for å se etter noe. Han vile jeg skulle komme inn å snakke, men jeg hadde ikke tid.

så klarte han å bryte ut.

"hoff for et helvette jeg har nå"

HAN? HELVETTE? stakr deg sa jeg, du må ha det grusomt, du har jo forlatt meg, og ansvaret, åh så fælt du kommer til å få det.

Ja huff, han kom til og bli så blakk sa han.

Nei greit svarte jeg, vil du slippe og betale? ja kunne han det?

Greit, du blir ikke oppført som far sa jeg.

Greit svarte han!!! tydeligvis i fult alvår.

er det mulig?? ja stakkar han!

kjenner jeg koker innvendig, han er så ignorant å umoden at jeg får ont!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, huff for et helvete den stakkar mannen får...... At det går an... =S

Husk at det er han som er taperen hvis han/du bestemmer seg for å ikke ha han stående oppført som far...

Jeg trodde mine barns far var en idiot uten like, men etter å ha lest litt rundt her så ser jeg at han har maaange i samma kategori som seg.. deriblandt din...=\

*klem

Skrevet

Ja jeg føler med han svært, nå blir jeg sååå lei meg på hannes vegner!

Ja jeg har skjønt at vi er mange i samme båt.

ja det er hannes tap. vell står han ikke oppført som far, slepp han og fortelle moren og faren at jeg er gravid, og det gruer han seg jo så til.

vi må jo huske, det e jo så synd i han.

Hva feiler det disse mennene?

takk

klem fra meg

Skrevet

Jeg skjønner ikke tankegangen på disse gutta jeg altså.... =S Blir helt kvalm av måten de bare avskriver seg ansvaret på..

"Nei, jeg gidder ikke/tør ikke/vil ikke være pappa, værsågod, ansvaret er ditt..." Ingen med noe igjen i topplokket tenker sånn vel....?

Så vi børe bare være glad vi er kvitt dem, ikke sant?

Skulle bare ønske jeg fant det ut før nr. 2 allerede var på vei her =S

Skrevet

Ja, og din barnefar er tydeligvis et skrekk eksempel. han må jo være 14 i hode sitt. så ja, vi burde vell være glad vi er kvitt dem.:)

Nei huff, er du gravid? ikke mitt problem, adjø!

vi kommer til i finne nye bedre menn en dette!!;)

Ja, du hadde vell sluppe en del, men men. du kommer til og klare deg!

jeg skulle også ønske han sa noe før det var for sent.

Skrevet

Ja,han eier ikke ansvarsfølelse iallefall =S

Skjønner ikke hvorfor jeg har holdt ut så lenge med han selv en gang, var vel den lille drømmen om "mann og barn og a4-liv" som holdt det gående... Ser det jo godt når jeg skriver om det her inne, at han er jo helt blåst... Vanskelig å se det når man er midt oppi det, men når jeg får litt tid og tenker og skriver så ser jeg jo at det er heeelt feil!

Men, vi har vært sammen lenge, og man gror liksom fast, og særlig når man har et barn som man vil det beste for...

Jaja, godt det kom noe godt ut av de siste 4 årene (altså jenta mi <3)

Og ikke misforstå meg, jeg gleder meg til babyen i magen blir født, men det blir tøft å skulle fortelle at "nei du skjønner det, at da du var i magen min så feiga pappa ut og gadd ikke likevel"

Lurer på hva han tenker nå... Hva går gjennom hodet ditt når du sier adjø til det som liksom skulle være familien din...?

Skrevet

Du er ei tøff jente, det skal du ha! også så er du så ung..

Du vil få det livet en dag, omså et bedre uten han.

Jeg ønsket meg ikke barn en gang, jeg hadde bestemt meg for et år i utlandet. å endelig begynt å spare til australia. Men det er nå over. jeg trodde virkelig at han skulle være med min side, siden han ville ha meg tilbake. så jeg ville beholde det, siden jeg har tatt abort 2 ganger før, dær han var faren.

Jeg gleder meg oså til barnet kommer, men skulle ønske jeg ikke hadde blitt gravid.

Nei hvordan fortelle barna sine at pappaen din, han ville ikke være en del av livet ditt. Det finnes nokk av de mennen Og jenta di, som må oppleve dette med faren, det er så urettferdig.. Heldigvis har hun en god mor:)

Skrevet

Takk for det - det er på en måte godt å vite at vi er fler,selv om jeg selvsagt skulle ønske du og slapp å ha en sånn teiting til pappa til barnet ditt...

Fikk ei melding av han nå "Er dere i leiligheten?" ja, bare det! ikke et ord om datteren sin, ikke at han savner henne eller spør om hun savner han.. neida, EGOISMEN lenge leve.. Han skal vel hjem og sjekke at huset ser "barnefritt" ut til vorset han skal ha i morgen =S Kan jo ikke la det vises noe sted at bygdas festkonge har ei datter og en til på vei hvis det kan skjules... Angrer på at jeg ikkerota utover alt hun har av leker bare for å få det til å bli mer å rydde for han.. ja,jeg er barnslig....

Var forresten godt å "skravle" litt med deg, godt å ha noen som forstår...

Skrevet

Ja, vi skulle alle ha sluppet det... og værtfall du, 17 år, 2 barn, og en idiot som eks! Må si jeg beundrere deg igjen. du kommer til og bli sterkere med tiden.

Jeg har hadt det vanskelig før i livet mitt, og jeg lever enda.

Når jeg ikke er gravid lengre skal jeg tattovere ned ryggraden min "shoot me again I aint ded yet.

Egoismen lenge lever, og vet du, jeg er også barnslig. og hadde slengt lekene overalt! at han ikke bryr seg om datteren vil han få igjen for siden, for hun vil med tiden ta sin egen oppfattnig på faren, også det andre barnet.

Det var godt å skravle med deg også, alt er lettere når noen bare forstår.:)

Jeg gjemmer meg for vennene mine, fordi jeg er redd for og fortelle dem at han har forlatt meg. de vil seff gi sympati. men har faktisk 4 gravide venninner, og alle han man, bortsett fra hun ene, men hun bryr seg ikke no sæli om det her.

Og Når folk sier, åh skal du og han ha barn, dere er jo perfekte i lag, jeg ble så glad når dere ble i lag igjen. hva skal jeg si. Jeg må smile pent.

Og hele jobben min er så begeistret for det her at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....

har du Nettby eler noe sånt foresten?:) hvis du vil gi det?

Jeg heter Hiilda på Nettby

Skrevet

jeg sletta meg fra nettby for ei stund sia, fordi han syntes det var så kjipt at jeg hadde guttevenner der, og han ble så sjalu stakkar... sa han som sikkert samma kveld hadde seg med ei jeg faktisk var venninne med en gang.... =S herregud, jeg blir så sinna når jeg ser sånne småting også, hvorfor skulle ikke jeg kunne ha venner på nettby liksom...??

og ja, jeg vet hvordan det er når alle sier "åå, så koselig at dere har flyttet sammen igjen, det har jo vært dere sååå lenge, det bare må bli dere resten av livet" Yeah RighT!

Skal se om jeg får fiksa meg nettby igjen jeg...

Skrevet

Får det ikke til jeg... blir kluss med mobilnummeret siden jeg har vært registrert der før... =\

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste da jeg var like gammle som deg, som bestemte alt jeg gjorde, jeg fikk ikke ha nettprofiler,eller ordentlige venner, den ene veninna jeg fikk være lamme, lå han med. mannfolk. jeg bestemte meg for å aldri la en mann styre meg sånn uten grunn!

Han må jo mangle noe i hode sitt han fyrn din, stakkar deg. Jeg tror etter som jeg har lest nå. at du har det bedre uten han.

Utrolig at noen bare gir opp, litt motgang, "nei dette klarer jeg ikke" hadde det vert tak i disse mennene hadde de sprøvd at for at forholdet skulle være bra, og ikke være værdens største navlebeskuende egoister. Meg meg meg meg, og så MEG SELV. tror vi kan bli mannehatere av dette:P

Det er uretferdig at du ikke kan ha venner på nettby, men han kan være uto å gå i fra familien sånn utenvidre..

Jah, perfekte i lag... mmm.ÅÅÅHHH æ viste det, æ hadde troen på dokker. og nu skal dokker ha barn!!! ååååh.

Men det verste kommer, ååh nei, skal du være alene nu, stakkar deg, og dokker va jo perfekte i lag.. buhu, tomprat fra folk som ikke bryr seg.

Æ får løst å skyte meg selv i foten av sånne.. haha..

Skrevet

oldemor pleide å si at for noen er det "først meg selv, og så meg selv,og så min neste, _Hvis det er til mitt eget beste_" sånn er han, det er iallefall sikkert!

Jeg tror, nei, vet, at det er bedre uten han, men det føles merkelig likevel, det var fælt å høre hun ta telefonen da jeg ringte før i dag, og det var vondt å få meldinga om vi var der nå, som om han bare venta på å komme seg tilbake dit når vi var borte.... Jeg svarte bare at han fikk dra opp og se om vi var der, og fikk til svar "Ikke vær så barnslig da." DA gidder ikke jeg mer altså - er det JEG som er barnslig her? Jeg som har tatt ansvaret for HANS barn? Fy f. altså,jeg koker innvendig her nå...

Åh, det er så fælt med alle de overfladiske som skal "trøste" og dulle når det går en i mot, og terpe på hvor fint jeg og han hadde det... ÆSJ =S =P

Skrevet

Æsj for en dust. Godt du ikke er sammen med han lenger. Han er opplagt ikke verdig din tid og energi. NEXT!

Skrevet

Jepp, litt til meg litt til meg, er det mere igjen, så tar vi resten også!

Det må ha vært helt forgjævelig at hun tok tlf. jeg hadde blidt knust. Det er min verste frykt at han går tilbake til hun han holdt på med i vinter. da dreiv han og sjonglerte mella oss.

I dag når jeg var hos han, var jeg så redd når jeg dingte på døra, at hun kanskje skulle være dær at hjerte mitt hoppet...

Hadde han nerver til og kalle deg barnslig? tror han har en forskrudd mening på barnslig, dokker har ikke akkurat lekt mor,far og barn med dukker her...Det er vont, å gud det gjør vont at vi ikke er sammen mere. men det kommer en dag det ikke gjør vont mere for oss, og det er noen andre som er glad i oss, og barna våre, selv om de ikke er deres barn.

De mennene finnes.

Hvorfor skal uteforsående alltid fortelle hvor bra man var i lag?

Hater det!!!!

Skrevet

Irriterende hvor stor makt han (og hun) har over følelsene mine... Men som du sier, en dag blir ting bedre, og man går videre.

Ja, i går var det tydeligvis jeg som var barnslig... Siden jeg ikke svarte på meldinga om at jeg var den barnslige, så ringte han da..og lurte på hvorfor jeg var så barnslig at jeg ikke svarte han...

Klarte faktisk å være rolig, selv om jeg hadde mest lyst til å brøle masse dritt til han. Og spurte om hvordan han trodde han hadde oppført seg om han hadde blitt kastet ut av hjemmet sitt med et 1 1/2 år gammelt barn uten å ha noe eget sted å dra til?Om han hadde orket å være høflig og grei da liksom... Men, det visste han ikke da, og det var bare teit av meg å bruke det mot han, for det kunne han jo ikke forestille seg (!!!!!!!!!)

Hvorfor i all verden var jeg noen gang glad i den idioten?=S

Må opp dit i løpet av dagen, jeg glemte nemlig yndligsbamsen til Amanda som hun pleier å ha med i senga,men må bare vente til mamma eller pappa kan kjøre meg først...Det er og en,hm,nedtur om jeg kan kalle det det....Her er jeg mamma til snart to og skal liksom klare meg selv, men så kan jeg ikke kjøre bil en gang... blæ...må selv om jeg ikke vil det ha med meg mamma for å ordne opp liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...