Linnsy77 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har time på ullevål på mandag, og fikk beskjed om at jeg kunne få med piller å gjøre det hjemme dagen etter. Men leser litt om det og ser at man må vente i to dager etter man har stoppet graviditetet før man tar disse pillene? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg har en venninne som tok abort med pillene, og hun anbefalte det ikke. Det var noe av det verste hun hadde vert med på sa hun, du må jo på en måte "føde" fosteret. Jeg har tatt abort med inngrep og ville ha gjort dette i stede for pillene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg har vært borti begge delene. Tok pillene etter en MA, og det var helt helvete. De aller fleste er visst veldig fornøyd, og det skal være mer skånsomt enn en utskrapning, men det gjelder ikke alltid. Hadde gått for utskrapning om jeg var det, traumatisk nok å måtte avslutte ett svangerskap, så det er greit å kunne slippe alt blodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå