Bethenc Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei jenter! Lager en liink til oss i uke 35. Skal selv sette inn 2 egg i fryseforsøk til tirsdagen på porsgrunn fert. 2. ivf forsøk. dere da? Kos dere i helga jenter - til uka blir vi rugere:) Klem
kribleren Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg skal ha uttak på tirsdagen og innsetting på torsdagen. Holder til på St. Olavs og det er første forsøk. Er spent. Var på ul i dag. Jeg har få eggposer.
Madam-mim Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Innsetting av fryseegg for meg og i Porsgrunn, på onsdag. 4. innsetting, 6. forsøket. Lykke til:)
Hvite due Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hei! Var på UL idag og skal ta ut egg på mandag og sette inn to egg på onsdag:-) Spennende!! Dette er mitt 3 forsøk. Jeg hadde mindre eggposer denne gang men håper på at det blir bra allikevell...Har vært sur og sint idag, men nå er jeg i godt humør igjen....ikke lett dette her....Samboeren min laget pizza med hjerteform til meg idag og kjøpt melkesjokolade.... :-) Kos dere i helgen og få håpe dagene går fort. Klem
Nøtt Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Hei hei! Her er det innsetting av to fryseegg i Porsgrunn onsdag. Blir spennende framover! Lykke til alle 35-jenter! La det bli et raid av positive tester nå!
♥ DAME Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Hei alle sammen )) Her blir det uttak mandag og innsett onsdag :=) Lurer på en ting. Hører at det er fler av dere som sier at dere skal sette inn to egg. Får dere bestemme det på forhånd?? Jeg vet ikke om vi får lov en gang, så det må vi spørre om på mandag evt... Meeen, gleder meg nå )) Er dritlei av å gå på denne sprayen som svir så grasalt oppi nesa ( Og YES, vi skal bli rugere alle sammen ))))))))))))) LYKKE TIL JENTER )))))) KLEEEEMM
Nøtt Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 I Porsgrunn setter de inn ett egg ved ferskt forsøk (om man ikke er i slutten av 30-årene eller har maaaange forsøk bak seg), men ved frys har man velget mellom ett og to egg selv. Da er ikke valget vanskelig, for det ER større sjanse for graviditet med to egg selv om noen påstår noe annet. Hvis dere ønsker to egg, så ville jeg absolutt forhørt meg om muligheten. Men ettersom jeg har forstått så er klinikkene ganske strikse på dette siden suksessraten er så høy i utgangspunktet og tvillingsvangerskap kan medføre stor risiko.
Raspberry Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Jeg har uttak på tirsdag og insetting onsdag. Holder til på Rikshospitalet. Nå teller jeg ned de gangene med spray som er igjen. Gleder meg veldig, men begynner å få litt sommerfugler i magen ang uttak og befruktning. Dette er andre forsøk og det har vært veldig forskjellig fra forrige gang. Håper at det er en bra ting:)
Breletta Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Hei! Eg skal sette tilbake ett fryseegg på tirsdag, håper eg på Mitt andre frys, det første i juli endte negativt å eg brukte tre egg.. Har igjen to på frys. Lykke til alle sammen!!
spretten Skrevet 25. august 2008 #10 Skrevet 25. august 2008 Hei jenter! Jeg hører ikke til her lenger, men er inne å leser litt innimellom-alltid med klump i halsen. -jeg tilhørte Porsgrunn fert.klin. og er nå gravid i uke 33. Første forsøket ble avbrutt, grunnet få egg(3 stk), det er en av de største nedturere i mitt liv. Kunne ikke se hvordan jeg skulle komme meg opp igjen. Men opp må man, og på`n igjen. Denne gangen gikk jeg på 350 ie og fikk frem 2 egg. Mannen min og jeg hadde bestemt oss på forhånd at denne gangen skal vi ta ut og sette inn uannsett. (ICSI) Vi måtte få muligheten til å prøve. To egg ble hentet ut, flott kvalitet, begge ble befruktet, og begge ble satt inn. Jeg er "bare" 25, men ble anbefalt å sette inn begge. Heldigvis gikk dette bra, og er som sagt gravid i uke 33. Ville bare fortelle min historie, hvis det kan hjelpe bare en av dere til å holde motet oppe og ikke gi opp. Jeg har all respekt i verden for alle oss som må gjennom dette. Men premien er uvurderlig:)
Silje & prinsen<3 Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Hei ) Eg skal på ul i morgen, gleder meg ) Spent på når eg får sette inn Kommer til å høre om eg kan få sitte inn begge 2 eggene som eg har på frys, men tviler på at eg får det.. Er 23 år,har 1 neg forsøk bak meg.... Spent på å høre kossen det har gått med dere som har hatt utttak i dag Klem fra
Astra71 - tvillingmor Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 Hei Spretten! Det gjør veldig godt å høre slike historier! Ja, eggkvaliteten er nok sikkert like viktig som å få mange egg, kan det se ut som. Kan jeg få spørre om du venter én eller to? Du må ha masse lykke til med svangerskapet og den lille/de små, når den tid kommer, og takk for at du gir oss håp her inne
spretten Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Hei Astra:) Det var disse historiene jeg klamret meg til da vi var gjennom dette, derfor tenkte jeg kanskje andre også trengte å lese en:) Vi skal ha en liten gutt, var veldig spent på om det var en eller to, men ble altså en denne gangen. Regner med at vi kommer til å starte opp ganske snart etter lillemann kommer. 8 mnd. eller så, fikk beskjed fra legene der nede om at jeg ikke burde vente for lenge iom at jeg ikke var noen "prior" dame som de sa;) Lykke lykke til, håper virkelig det klaffer for dere, og at dere tar godt vare på hverandre i den tøffe tiden!!
tuttelura Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 Vårt første forsøk og fikk ut 7 egg i dag. Spurte om dette med å sette inn 2, og som de sa på Riksen: Dette er noe de avgjør og jeg håper vi får dette. Er 35 og sambo 41. Gleder meg til i morgen for å høre om det har blitt noen befruktet og så onsdag og innsetting:-)
Heira☆ Skrevet 25. august 2008 #15 Skrevet 25. august 2008 Jeg skal forhåpentligvis til Haugesund og sette inn fryseegg i morra. Skal ringe opp i morra og høre om de har overlevd opptiningen ) Masse lykke til alle sammen )
okeke Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 skal sette inn fryseegg i porsgrunn idag 26aug ))
Bethenc Skrevet 26. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. august 2008 Hei og hopp folkens! Hvordan har det gått med dere med uttak? alt bra med dere? Jeg har gjort meg klar til å sette inn i dag:) to stk håper jeg.... de har ikke sagt noe i mot, men spennende å se hva som overlever opptining. men har toalt 6 egg å fryss så det burde ikke være noe prolem. Nå er det bare å sette i gang med ryging... blir spennende å se nå... dette blir den 4 insetting..... håper det kan gå nå... klemmer til dere alle!
tuttelura Skrevet 26. august 2008 #18 Skrevet 26. august 2008 Det har gått bra med meg - litt øm i magen i dag og ganske oppblåst, ellers i fin form:-) Antar tiden ikke akkurat kommer til å løpe av gårde frem til kl 1430, men men - ikke noe annet å gjøre enn å vente - og de er vi jo gode til i dette gamet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå